Toon posts:

Importeur Sotec (Onkyo) Netbooks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ^^

Als student Japans zou ik graag een Japanse netbook willen importeren, meer bepaald een Sotec C102.

Afbeeldingslocatie: http://www.journaldugeek.com/files/2009/01/sotec1_1.jpg

Het probleem is dat ik in België geen enkele zaak kan vinden die netbooks van Sotec importeert. Meestal gaat het om audio/video/hifi materiaal.

Ik heb ondertussen ook enkele online shops in Japan(zelfs Amazon) gemaild om te vragen of er geen mogelijkheid bestaat om er toch eentje te versturen, desnoods na een schriftelijke bevestiging dat ik afzie van garantie e.d.

Tot nu toe heb ik nog geen succes kunnen boeken op dat vlak. Weet iemand hier misschien een importeur voor zulk materiaal?

Ik zou net zogoed een andere netbook kunnen kopen, maar ik ben erop gebrand om met een japanstalig toetsenbord en OS te werken.

Een ander merk zou natuurlijk ook wel kunnen.

Voorts heb ik nog een ander vraagje: loont het de moeite om er nu absoluut eentje te kopen of zou ik beter een paar maanden wachten voor netbooks met Via Nano, nVidia Ion of andere? Zo te lezen zijn zij veelbelovend.

Alvast bedankt voor jullie reacties m(._.)m

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-01 16:02
Wat je ook zou kunnen proberen is een Nederlandse/Vlaamse netbook te scoren en dan een replacement keyboard aan te schaffen op bijvoorbeeld eBay.

Een Japans OS zou ook wel te regelen moeten zijn denk ik dan ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... gewoon het keyboard vervangen? Wordt dat dan netjes herkent door het apparaat?
Daar zou ik nooit aan gedacht hebben.

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:36
dit zal via toetsenbordinstellingen bij een Japanse OS zeker te vinden zijn;) en zolang het toetsenbord hetzelfde is, zit dat laptopje erniet mee, t gaat omde instellingen, je kan ook een qwerty tobo hebben en japanse instellingen... alleen zal dit niet fijn werken

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel gebruik ik IME Pad op m'n PC, maar ik vind dat echt niet fijn werken :(
Duurt veel te lang om ganse teksten mee te schrijven. Als je de snelheid ziet waarmee je volledige zinnen kunt typen :o Zeker als je in tijdens een lezing snel nota's wilt typen lijkt me dat erg handig.