Ik heb het probleem, sinds ik mijn laptop geformatteerd had (eerst windows XP, maar omdat videokaart en S-ATA schijf en dergelijke eigenlijk meer geschikt zijn voor Vista, heb ik Vista Ultimate geïnstalleerd), een probleem met mijn taakbalk. Steeds als de videokaart in gebruik wordt genomen (bijv. bij het opstarten van een spel, of bij het aansluiten van een extern beeldscherm) verspringt mijn taakbalk. Ik heb hem altijd onderin, maar zodra dit gebeurt staat hij ineens bovenin, totdat ik hem zelf weer terugzet.
Ook lukt het me niet om mijn taakbalk te verdubbelen voor meer ruimte. Zelfs als ik deze vergrendel, springt deze automatisch na een tijdje weer terug naar een enkele taakbalk.
Ook 'begrijpt' m'n laptop niet, dat de taakbalk dubbel is. Als ik de balk op dubbel dik zet, valt het onderste deel (de onderste rand) van bijv. internet explorer, er achter. Hij 'snapt' dus niet dat dit dan moet worden aangepast.
Waar kan dit aan liggen?
Ik heb een Asus S96S laptop met een Nvidia Geforce 8600M GS videokaart.
Ik heb de drivers van de Nvidia site geprobeerd, en ook drivers van laptopvideo2go.com (of iets dergelijks) met een modded .inf bestand. Niks helpt.
Hoe los ik dit op?
Ook lukt het me niet om mijn taakbalk te verdubbelen voor meer ruimte. Zelfs als ik deze vergrendel, springt deze automatisch na een tijdje weer terug naar een enkele taakbalk.
Ook 'begrijpt' m'n laptop niet, dat de taakbalk dubbel is. Als ik de balk op dubbel dik zet, valt het onderste deel (de onderste rand) van bijv. internet explorer, er achter. Hij 'snapt' dus niet dat dit dan moet worden aangepast.
Waar kan dit aan liggen?
Ik heb een Asus S96S laptop met een Nvidia Geforce 8600M GS videokaart.
Ik heb de drivers van de Nvidia site geprobeerd, en ook drivers van laptopvideo2go.com (of iets dergelijks) met een modded .inf bestand. Niks helpt.
Hoe los ik dit op?