Toon posts:

Hoe kom ik achter de temp van mijn processor??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:? Vraagje: :?
Ik hoor iedereen hier praten over de processor temperatuur, maar hoe kom ik daar achter?
Ik heb al in de bios gekeken (Intel/Phoenix BIOS) maar heb daar niks gevonden.
Zijn daar tooltjes voor of zo?

Ik heb een Intel Pentium 3 500 MHz

:? H E L P :?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Welk moederbord heb je ?
Anders kan je altijd motherboard monitor installeren:

http://www2.tweakers.net/meuktracker/536

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Als je moederbord het niet ondersteund, heb je pech (net als ik)
Dan moet je zoiets kopen: http://www2.tweakers.net/reviews/212

Verwijderd

Topicstarter
heb tooltje gedownload maar is niet van toepassing voor mijn pc aldus de Help file..... :(

Andere tools??

Verwijderd

Toch jammer dat als je de tweakers vraagt om specs als systeemtemp of id dat veelen reageren met de specs. Maar als je ze vraagt om een progje waarmee je die specs uit je systeem kunt aflezen er niet gereageerd wordt. :(

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Op maandag 26 februari 2001 16:09 schreef petpas het volgende:
Toch jammer dat als je de tweakers vraagt om specs als systeemtemp of id dat veelen reageren met de specs. Maar als je ze vraagt om een progje waarmee je die specs uit je systeem kunt aflezen er niet gereageerd wordt. :(
SiSoft Sandra voor je specs, maar een echte tweaker weet zelf wat hij in zijn pc heeft zitten.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Helaas, iedere tweaker gebruikt nu eenmaal MBM, ik ken zelf geen andere progjes (behalve wat bij je mobo zit, health monitor ofzo) die dat voor je doen. Het coole aan MBM vind ik dat je je temp in je systray kunt zetten, -10... mmmmmmmmm! 8-)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Op maandag 26 februari 2001 16:09 schreef petpas het volgende:
Als je moederbord het niet ondersteund kun je tooltjes downloaden tot je er bij neer valt, maar de temp van de cpu weet je dan nog steeds niet.
En als je het toch lukt mag je mij het uitleggen hoe het met mijn moederbord werkt, een Abit BH6 met een celeron 600 op een msi converter.
Bijvoorbaat dank :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 februari 2001 08:32 schreef hjs het volgende:

[..]

Als je moederbord het niet ondersteund kun je tooltjes downloaden tot je er bij neer valt, maar de temp van de cpu weet je dan nog steeds niet.
Ik heb een P3 500 en een Intel Moederbord.

Is er iemand die daar een proggie van weet of moet ik de thermometer van de oven gaan gebruiken :D
Pagina: 1