Ik hoor iedereen hier praten over de processor temperatuur, maar hoe kom ik daar achter?
Ik heb al in de bios gekeken (Intel/Phoenix BIOS) maar heb daar niks gevonden.
Zijn daar tooltjes voor of zo?
Ik heb een Intel Pentium 3 500 MHz
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
SiSoft Sandra voor je specs, maar een echte tweaker weet zelf wat hij in zijn pc heeft zitten.Op maandag 26 februari 2001 16:09 schreef petpas het volgende:
Toch jammer dat als je de tweakers vraagt om specs als systeemtemp of id dat veelen reageren met de specs. Maar als je ze vraagt om een progje waarmee je die specs uit je systeem kunt aflezen er niet gereageerd wordt.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Als je moederbord het niet ondersteund kun je tooltjes downloaden tot je er bij neer valt, maar de temp van de cpu weet je dan nog steeds niet.Op maandag 26 februari 2001 16:09 schreef petpas het volgende:
Toch jammer dat als je de tweakers vraagt om specs als systeemtemp of id dat veelen reageren met de specs. Maar als je ze vraagt om een progje waarmee je die specs uit je systeem kunt aflezen er niet gereageerd wordt.
Ik heb een P3 500 en een Intel Moederbord.Op dinsdag 27 februari 2001 08:32 schreef hjs het volgende:
[..]
Als je moederbord het niet ondersteund kun je tooltjes downloaden tot je er bij neer valt, maar de temp van de cpu weet je dan nog steeds niet.