Toon posts:

Externe 1tb HDD keuze: Toshiba of Maxtor?

Pagina: 1
Acties:
  • 545 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Er zijn nu 2 mooie (lijkt mij) externe hdd's in de aanbieding van 2 terabyte, van toshiba en maxtor:
  1. Dynabyte heeft er een van Toshiba (type kon ik helaas niet vinden) Afbeeldingslocatie: http://www.cclonline.com/resize-image.asp?image_id=18017&height=201&width=201&mode=box&bgcolor=ffffff
  2. BCC heeft er een van Maxtor (de 1tb Basics, typenummer: STM31000) Afbeeldingslocatie: http://www.computerwar.com.my/images/22)%20Maxtor%203.5inch%20External%20HDD%20-%201TB%20-RM488.jpg
Aangezien ik nergens echt een goed verschil tussen deze 2 kon vinden, vroeg ik me af of hier iemand het misschien weet, en ook kan zeggen welke van deze 2 de beste is. (liefst heb ik een zo klein en meest stille schijf)

Alvast bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2009 20:56 ]

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
Wat heb je nodig, esata, usb, netwerk(nas) of firewire aansluiting.
esata is het snelst.

Je kunt het beste testen zoeken, zeker tav snelheid.(soms word er gezegd hij is snel mar dat is hij niet, bijvoorbeeld 1000MB netwerk schijf, maar dit beteknd dat hij compatibel is, maar zegt niks over snelheid.

Verwijderd

Topicstarter
aansluiting gaat via usb. En hier op tweakers had ik wel al een review gevonden over de Toshiba hdd, daarbij was de read snelheid 32mb/sec en write snelheid 25mb/sec.

Alleen van die Maxtor hdd kan ik geen review vinden, en persoonlijk vind ik die maxtor er toch ietsje mooier uitzien haha..

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:40
Ik weet het niet hoe het met die 2 zit, maar ik heb een WD Elements 1TB, en het handige daar aan is dat die automatisch uitgaat, als je'm 10min of zo niet gebruikt.
Verder moet ik van Matrox niks meer hebben, omdat die altijd veels te snel dood gaan bij mij... :(

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-02 16:20

Joran

<3 natalee

Als je geen technische verschillen ziet, kies je toch gewoon de mooiste? Zou ik doen iig :)

Send me your gameboys

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke van de 2 je moet kiezen is iets dat je prima kunt doen op basis van reviews en specs. Als er geen reviews over te vinden zijn dan kan het zo zijn dat het product dermate nieuw is dat er gewoon nog niets over geschreven is.
Als ze verder gelijke specs hebben, koop dan gewoon degene die je het mooiste vindt.

Dit topic gaat in elk geval op slot omdat we ervanuit gaan dat een tweaker z'n eigen hardware kan uitzoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.