Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een zune 30 over laten komen, maar ik snap er niks van. Ik heb de laatste zune software en de zune zelf ook voorzien van de laatste versie. Als ik hem aan de computer hang pakt hij hem echter niet. Heb een keer kunnen connectie kunnen maken en er een lading muziek op kunnen gooien, maar daarna is het nooit meer gelukt. En ondertussen is de batterij natuurlijk leeg, maar laden doet hij ook niet. Heb hem urenlang in alle usbgaten gehad en ook op de usb wallcharger die ik voor mn ipaq telefoon heb en hij reageert nergens op. Ik ging denken dat het misschien aan het kabeltje lag, maar heb nieuw kabeltje gekocht op ebay en daar doet hij ook niks mee. Iemand ervaring met een niet reagerende zune?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
explosionsss, welkom op GoT :) Ik heb je reactie even afgesplitst van het grote Zune-topic. We zien het liefst dat problemen in aparte topics gepost worden. Dan blijft het hier een beetje overzichtelijk :Y)