Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb laatst voor een directie lid een Blackberry moeten bestellen, ondanks dat ik hem had aangeraden een windows mobile device te nemen. Wij hebben een SBS 2003 server en een 2003 member server draaien. Nu heb ik dus een Blackberry Bold met BES abonnement aangeschaft en BlackBerry Professional Software Express 4.1.4 geinstalleerd op de member server. Alles werkt naar behoren alleen wil hij graag ook mailtjes in html formaat kunnen ontvangen.

Ik heb begrepen dat dat mogelijk is vanaf OS 4.5 en het schijnt dat het in BlackBerry Professional Software 4.1 SP6 mogelijk is. Helaas kan ik niet de SP6 installeren want dan wil hij automatisch upgraden naar een full version. Ik heb maar één gebruiker en heb dus genoeg aan een Express versie.

dit staat dus in de release notes van SP6
Overview

BlackBerry® Enterprise Server version 4.1 SP6 supports users sending and receiving HTML and RTF email messages using BlackBerry devices that are running BlackBerry® Device Software version 4.5 or later. By default, support for HTML and RTF email messages is turned on. You can turn off this feature using the BlackBerry Manager.
Ik mis kennelijk de optie, onder Berichten-->Opties--> email instellingen, om HTML weergave aan te zetten.

Dit is echt onbekend terrein voor mij. Dus hoop ik dat iemand mij een beetje op weg kan helpen.

Ik heb ook een leuke computer..