Hallo,
Ik ben in het bezit van een Dell XPS M 1530:
CPU: T7350 2,0GHZ
Videokaart: 8600 M GT 256 MB DDR 3
RAM: 2GB, 667 MHZ
Nu heb ik sinds kort de game Mirror´s Edge geinstalleerd op mijn laptop alleen als ik dit spel speel loopt mijn CPU naar de 100 % en dit percentage blijft op de 100% staan, zo lang ik de game speel.
Nu is mijn vraag, is dit slecht voor de CPU constant op zijn hoogste frequentie blijven draaien en gaat hierdoor de levensduur van de CPU van de laptop niet van achteruit? Lijkt me niet goed constant op 100 % blijven draaien.
De game loopt wel soepel, ik heb al geprobeerd alles van HIGH naar LOW te zetten, maar nog steeds de
100 % CPU belasting!
Temperaturen CPU bij spelen:
Core 0: 72 °C
Core 1: 80 °C
GPU : 75 °C
Temperaturen CPU internet/office:
Core 0: 50 °C
Core 1: 52 °C
GPU : 60 °C
Alvast bedankt voor jullie reactie
Ik ben in het bezit van een Dell XPS M 1530:
CPU: T7350 2,0GHZ
Videokaart: 8600 M GT 256 MB DDR 3
RAM: 2GB, 667 MHZ
Nu heb ik sinds kort de game Mirror´s Edge geinstalleerd op mijn laptop alleen als ik dit spel speel loopt mijn CPU naar de 100 % en dit percentage blijft op de 100% staan, zo lang ik de game speel.
Nu is mijn vraag, is dit slecht voor de CPU constant op zijn hoogste frequentie blijven draaien en gaat hierdoor de levensduur van de CPU van de laptop niet van achteruit? Lijkt me niet goed constant op 100 % blijven draaien.
De game loopt wel soepel, ik heb al geprobeerd alles van HIGH naar LOW te zetten, maar nog steeds de
100 % CPU belasting!
Temperaturen CPU bij spelen:
Core 0: 72 °C
Core 1: 80 °C
GPU : 75 °C
Temperaturen CPU internet/office:
Core 0: 50 °C
Core 1: 52 °C
GPU : 60 °C
Alvast bedankt voor jullie reactie