Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Veiligheid

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

• Bakkertjuhh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-03-2024
Naar aanleiding van een discussie binnen reacties op het artikel nieuws: Polen zetten oude Windows-versies op Nokia-smartphones heb ik een vraag/stelling:

Moet ieder individu zelf voor beveiliging zorgen?
Of: Moeten providers hiervoor zorgen?

En daarbij, wat als iemand zich misdraagt, waardoor iemand anders schade oploopt?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat zou er dan aan beveiliging moeten zijn? Beveiliging in win95 is vrijwel niet bestaand, de reden dat het ook niet meer gebruikt wordt. Maar wat heeft een provider te maken met het OS dat je draait?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op zich heb je een interessante stelling; maar zonder zelf een mening in je topicstart te zetten geeft ik je topic weinig kans. Ik stel voor dat je een nieuw topic start in het juiste forum: Beveiliging & Virussen. In dat topic kun je ook je eigen mening neerzetten; dan is de kans op discussie ook aanwezig

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.