Meuktracker Allway Sync

Pagina: 1
Acties:

• donotwant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 11:24
Geachte Redactie,

Kan er bij meuk: Allway Sync 9.1.14 niet beter vermeld worden dat het hier om shareware gaat?

Het is namelijk keiharde reclame voor de pro versie, die wel commercieel mag worden gebruikt.
Verder heeft de "free" versie ook als beperking dat er maar 30000 bestanden per maand mee kunnen worden gesynchroniseerd.

mvg,
mij

[ Voor 17% gewijzigd door donotwant op 25-02-2009 14:35 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De software is gratis voor privé-gebruik en in meer dan twintig talen te gebruiken.

Shareware is volgens mij als er een gebruik/tijd-limiet op de software zit. Dat er dan nog wel een banner oid in zit om te upgraden naar Pro, neemt niets af van het freeware principe. (zoals bv AVG Free).

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 25-02-2009 14:37 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• donotwant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 11:24
SinergyX schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:36:
De software is gratis voor privé-gebruik en in meer dan twintig talen te gebruiken.

Shareware is volgens mij als er een gebruik/tijd-limiet op de software zit. Dat er dan nog wel een banner oid in zit om te upgraden naar Pro, neemt niets af van het freeware principe. (zoals bv AVG Free).
Er zit een gebruik limiet op: 30000 bestanden per maand.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:14

Haan

dotnetter

Software als dit zou je ook crippleware kunnen noemen.

Kater? Eerst water, de rest komt later