Reacties op TPB artikelen voorlopig niet toestaan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 12:12
Elke dag lijkt er nu wel een artikeltje over The Pirate Bay te komen, over de laatste kleine ontwikkelingen in de rechtzaak.

En iedere keer levert dat weer vele honderden reacties op.

Met iedere keer dezelfde vreugde-reacties
Met iedere keer dezelfde (non)argumenten
Die iedere keer totaal niet over de inhoud van het artikel gaan.

Ik vind het moeilijk nog enig enthousiasme op te brengen om de trieste bende weer te modereren...

Hoe vergaat het jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Geen probleem. Ik heb een goede 'reset'-knop.

* Delerium modereert al ruim 9 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Er zijn zat andere artikelen om te modden, dat wat me niet interesseert laat ik gewoon links liggen. Tenzij het wordt gemeld als mismod, maar dan bekijk (en mod) ik meestal maar een paar reacties. Ik hoef echt niet alles te doen. Dus als er een weer eens een artikel over TPB/ auteursrechten in het algemeen voorbij komt, kijk ik er hooguit in het begin even naar om een toon te zetten met het modden en laat ik het verder voor wat het is.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:19
Nergens voor nodig, als je de energie niet kan opbrengen voor dergelijke artikelen, bewaar het dan voor die met betere reacties :)
Er staan altijd wel wat wél intressante reacties tussen, en als je de reactiemogelijkheid wegneemt vallen die ook weg. Zelfde verhaal als met apple/ms/linux discussies waar pas een soortgelijk voorstel voor was, heel veel uitgekauwde verhalen maar ook een paar goede en intressante posts, zonde om dat onmogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ondanks dat er inderdaad wel heel veel 'minder materiaal' tussen de reacties op dat soort nieuwsartikelen zit, zie ik er niet zo veel in om de reactiemogelijkheid dan maar uit te zetten. Zoals anderen hier ook al zeggen: er zitten af en toe ook erg goede reacties tussen, het zou zonde zijn om die te moeten missen. :)

Als een nieuwsartikel (of met name de reacties erop) je om een of andere reden niet aanstaat, kun je het artikel het beste maar overslaan. Dat scheelt een hoop ergernis ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

In het algemeen is het wel handig om een moderatiemanier aan te houden om het leuk te houden. Dan houdt je dat namelijk veruit het langste vol zonder op te branden. We hebben moderators gehad (2000), litemods, lieve modjes, powermods en promods en allemaal hebben ze een neiging tot komen en gaan. Alleen datgene wat een langere duur oplevert is niet al te intensief modden. Elke draad of elke dag nauwgezet werken werkt uiteindelijk niet, dan zie je dingen dubbel, dan valt de herhaling op enzovoort. En wellicht heeft dat nog negatieve invloed op de moderaties zelf uiteindelijk.

Deze draden kijk ik toch sporadisch door en ook hier zitten weer goede reacties tussen, enkele +2's enzo. Dat de draden steeds 100den reacties trekken is een goed teken, men leest de site blijkbaar goed en reageert graag: keer op keer desnoods. Da's alleen maar winst te noemen.
Pagina: 1