Guild voor het bouwen van een systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ks_choice
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

ks_choice

Ja, mijn keus ja!

Topicstarter
Ik volg al enkele maanden de diverse discussies over processoren, moederboards, videokaarten, etc. Als (bijna) beginnende tweaker acht ik nu de tijd rijp om ook maar eens te proberen om een systeempje in elkaar te knutselen.
Wie weet er voor mij een guild om me hierbij een beetje houvast te geven?

overige tips zijn natuurlijk ook welkom!

Pecunia non olet

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:05

Robert

You have your answer..

de handleiding van je moederbord )>

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Hier is een guide te vinden: http://firingsquad.gamers.com/guides/buildsys/default.asp

Veel Succes. Je kunt natuurlijk altijd je vragen op dit forum posten.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

als 't niet past: niet duwen. da's volgens mij de gouden regel.

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Zorg ervoor dat je altijd een 'Tweaker' in de buurt hebt. Iemand die je per telefoon of per mail kan helpen als je wijfeld over een bepaalde instelling, volgorde of setup. Daarnaast heb ik altijd een open internetverbnding nodig. Voor het geval dat ik een driver of iets dergelijks mis.
En natuurlijk veel koffie en geduld als hij de eerste keer niet wil booten Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• ks_choice
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

ks_choice

Ja, mijn keus ja!

Topicstarter
Goed, bedankt alvast voor de tips. Nu nog materiaal bij elkaar zoeken. Wordt geloof ik wel een klus, maar goed.

O ja, is het voor een newbie tweaker te doen om potloodstreepjes te zetten? Moet onderhand toch wel lukken met die plaatjes erbij?!

Pecunia non olet

Pagina: 1