UPC gratis meer snelheid en gratis torrent limitatie

Pagina: 1
Acties:

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:21
UPC gratis meer snelheid en gratis torrent limitatie....

De mail (copy/paste):
UPC verhoogt opnieuw gratis en voor niets uw snelheid!
Dat is dus 25% sneller!
Het internet van vandaag vraagt om een steeds snellere internetverbinding. UPC werkt dan ook constant aan de verbetering van zijn kabelnetwerk. En daar profiteert u als gewaardeerde UPC Internet-abonnee als eerste van mee. Afgelopen zomer hebben we uw internetsnelheid al verhoogd. Deze week hebben we dat weer gedaan! U heeft dus per direct nóg sneller internet ... voor dezelfde prijs en zonder dat u er iets voor hoeft te doen.

Klaar voor de toekomst
En er is nog meer goed nieuws. Aankomende zomer zullen we uw internetsnelheid nog een keer verhogen. Uw down- en uploadsnelheid wordt dan minimaal 16 Mbps/1,5 Mbps. U ziet het: in een jaar tijd krijgt u zo vele malen meer internet voor uw geld, gratis en voor niets. Met die hogere snelheid kunt u nóg meer genieten van alle mogelijkheden van UPC Internet zoals surfen, films downloaden en online video’s bekijken via uw computer. Bovendien wordt het nog een stuk makkelijker om op meerdere computers in huis tegelijkertijd te internetten.

De link in de mail (Wat betekent meer snelheid?): http://www.upc.nl/interne.../nieuw_internet_snelheid/
Internet 2x een dag eruit gelegen, maar ik dacht, nou dat is niet zo erg voor die 2mbit extra.

Nu wil is nog wel eens een filmpje binnen halen (Ja je mag me aanraken), en waar het een week geleden nog altijd full speed ging, gaat dit ineens sinds een paar dagen met 2kb/s per peer (vanaf bekende 100mbit seedboxen, torrents dus.). Dus van 850kb/s naar 1100kb/s (het heeft even gewerkt, tussen de 2 downtimes in), naar 80-150-300kb/s. Leuk dat UPC zoveel nieuwe klanten heeft nieuws: UPC en Telenet zien klantenbestand flink groeien HEEEL LEUK! :(

Verwijderd

Eerst maar eens afwachten of na de werkzaamheden dat probleem er ook nog is

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Encryptie op je pakketjes aangezet?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 01:24:
Eerst maar eens afwachten of na de werkzaamheden dat probleem er ook nog is
Die zijn allang afgerond. Ik heb juist eerst een week gewacht voordat ik deze post maakte.
Dan of misschien iemand anders het ook zou posten, nou we gaan het zien.
Snake schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 01:41:
Encryptie op je pakketjes aangezet?
Ja.

Voor de duidelijkheid, FTP gaat gewoon 1100kb/s.
ftp://ftp.upc.nl/pub/games/ut2003/demo/win32/UT2003-Demo.exe
Transferred: UT2003-Demo.exe 102,461,952 bytes in 1 minute 26 seconds (1,160.5 KB/s)

Bij torrents steeds als ik de port verander, krijg ik full speed, maar dat kan ineens weer wegvallen, detectie software?

[ Voor 7% gewijzigd door neeecht op 25-02-2009 02:07 ]

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Al eens een private tracker geprobeerd? Die gaan meestal wat harder?

Verwijderd

Ook als je encryptie gebruikt kan een beetje provider echt wel aan het verkeer ruiken dat het torrent-data is.

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 02:32:
Ook als je encryptie gebruikt kan een beetje provider echt wel aan het verkeer ruiken dat het torrent-data is.
Hoezo? Adhv de destination? Da's toch maar een willekeurig IP?

Verwijderd

Ze zien niet wát je torrent maar het gedrag van de pakketjes is wel herkenbaar als zodanig. Veel connecties en zo.

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:24
Alleen in het weekend is newgroupen max 900KB/s of zo. Door de weeks haal ik rustig 2,8MB/s en daarbij hebben ze een lage latency.. ideaal met gamen :) ping van 10 a 16ms.

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 02:36:
Ze zien niet wát je torrent maar het gedrag van de pakketjes is wel herkenbaar als zodanig. Veel connecties en zo.
What about private trackers? Dat is minder connecties, maar op zich gaan die veel harder.

Verwijderd

Wellicht. Uitproberen. Maar mss is het verstandig om gewoon een mailtje richting UPC af te vuren.
Bittorrent wordt tenslotte ook voor legale toepassingen gebruikt en je wordt nu zonder enige aankondigingen in je doen en laten beperkt.
Pagina: 1