Ik heb een paar cd's met zowel muziek als data. elke keer als ik die wil kopiëren lukt dat niet! Ik brand met Nero en WinonCd maar helaas! Telkens krijg ik een bufferunderrun :(en dat is alleen met cd's die muziek en data bevatten! Iemand enig idee?
Verwijderd
Met WinOnCd zou het toch moeten kunnen, kies de optie CD Extra en branden maar.
De buffer underrun: kies eens een lage snelheid voor het kopieren en kopieer de bron eerst naar je HD (dus niet on-the-fly).
De buffer underrun: kies eens een lage snelheid voor het kopieren en kopieer de bron eerst naar je HD (dus niet on-the-fly).
clone cd of blindwrite suite!
kunnen beide met laserlock, secure rom, en nog een handvol beveiligingen overweg...
greetz
simon
kunnen beide met laserlock, secure rom, en nog een handvol beveiligingen overweg...
greetz
simon
adr opleidingen en meer adr opleidingen
CloneCD, of anders de boel naar de HD overzetten, en dan met Nero branden.
Kubuntu
CloneCD al gehad maar deed moeilijk over mijn plextor 8/4/32, ondanks de goede firmware! WinonCd en de cdextra optie kan ik nog proberen!
On the fly is geen probleem: ik brand alles OTF en heb nooit problemen (behalve als er data bijzit...) maar ik ga de WinOnCd optie proberen en anders een nieuwe versie van CloneCD.
On the fly is geen probleem: ik brand alles OTF en heb nooit problemen (behalve als er data bijzit...) maar ik ga de WinOnCd optie proberen en anders een nieuwe versie van CloneCD.
Verwijderd
Ik gebruik CDRWin altijd, audio tracks laden, dan onderaan 'Open new session' aaanvinken en fikken, daarna met de back-up tool de data erop fikken 
CDRWin is
CDRWin is
Ik lees net dat ik nog genoeg opties heb!
Pagina: 1