Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Google wereldwijd "plat" door storingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Google was vandaag meestal onbereikbaar, Wereldwijde storing treft Gmail Voor mij geldt dat nog steeds als ik gebruik maak van FF.
Bij IE heb ik vreemd genoeg geen last meer.Meestal kan ik gewoon inloggen. Ik heb zelf niets veranderd aan m'n instelling.Instellingen wel nagelopen. Ik kreeg echter eerder vandaag wel met IE de melding zoals vermeld in bovenstaand bericht "502 server error" Daar heb ik nu echter geen last meer van.

Niettemin bij het gebruik van FF
Bij inloggen op m'n accounts verdwijnt het password gewoon alsof het niet zou kloppen.Een foutmelding krijg ik echter niet.Niet die server error en niet dat het password niet zou kloppen.
Doe ik het een tweede keer invoeren lukt soms het wel.

M'n probleem moet dus gewoon met de storingen bij Google te maken hebben.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:10

DukeBox

loves wheat smoothies

Omdat google bij jou in FF niet werkt ligt het dus wereldwijd nog steeds plat :?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

Google claimt zelf dat ze het opgelost hebben. Cache en coockies al verwijderd?

Verwijderd

Topicstarter
pat42 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 00:43:
Google claimt zelf dat ze het opgelost hebben. Cache en coockies al verwijderd?
Zoals ik al schreef heb ik instellingen gecheckt. Cache and cookies niet gewist.
Vreemd is dat ik voor de storing nergens last van had en nu wel.

Even je link gelezen,en die 'CAPTCHA" kreeg ik gisteren ook voorgeschoteld. Nu niet meer.Ook niet na een aantal keren invoeren van mij password. Hij weigert gewoon het password zonder foutmelding.

Google heeft het dus deels opgelost.Google lult ook dat het maar een paar uur, 2,5 uur geduurd zou hebben

Hmm, grappige is dat als ik de pagina inlees mbv IE-Tab ik wel op de normale manier kan inloggen :?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2009 13:00 ]

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:08
DukeBox schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 00:34:
Omdat google bij jou in FF niet werkt ligt het dus wereldwijd nog steeds plat :?
Nee hoor, ik had het ook. Gewoon 502 Error, maar alles werkt weer. Raar, 2 google storingen in korte tijd

Verwijderd

Topicstarter
ApexAlpha schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 13:30:
[...]

Nee hoor, ik had het ook. Gewoon 502 Error, maar alles werkt weer. Raar, 2 google storingen in korte tijd
Bij mij werkt het nu ook weer zoals voor de storing en ook zonder IE-TAB Kortom. Opgelost.

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 18:10
Nix van gemerkt, werkte hele dag hierzo . . .

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Pagina: 1