Ik heb een klein probleempje met mijn PC. Ik heb al tijden last van errors waar niemand maar een oplossing voor leek te hebben en het bleek volgens mij aan oververhit RAM geheugen te liggen?
Ik kreeg wat RAM gerelateerde errors als
KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED_M
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
ATTEMPTED_WRITE_TO_READONLY_MEMORY
Toen heb ik vanaf de bovenkant een fan warme lucht uit de kast laten blazen en ik kon in 1x spellen langer dan een kwartier spelen zonder dat hij uitviel en 244234x opnieuw ging opstarten tot ik hem zelf uitdeed.
Ik heb hier een foto:

Hij is niet erg super scherp maar ik denk dat jullie de onderdelen wel kunnen herkennen.
Nu ligt het probleem volgens mij binnen de rode cirkel. Daar wordt het vrij warm. Hoogstwaarschijnlijk door de warmte die van de bovenkant van mn videokaart af komt en de heatpipes. Nu vindt ik het alleen vreemd dat het daar warm wordt terwijl er aan de achterkant van mn CPU koeler totaal geen warmte komt. Kan dat komen omdat koelpasta niet goed is aangebracht of dat de ventilator verkeerd staat. Ik heb hier eigenlijk totaal geen verstand( heb wel de sticky's gelezen) van en hoop dat iemand me misschien wat advies kan geven.
Hardware die je ziet:
Moederbord: NEO3-FR 1.0
CPU: E8400
CPU koeler: Arctic Freezer Pro 7
Videokaart: Sapphire HD4850 512 mb
RAM: KVR800D2N5K2/4G
Alvast bedankt!
groeten michiel
Ik kreeg wat RAM gerelateerde errors als
KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED_M
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
ATTEMPTED_WRITE_TO_READONLY_MEMORY
Toen heb ik vanaf de bovenkant een fan warme lucht uit de kast laten blazen en ik kon in 1x spellen langer dan een kwartier spelen zonder dat hij uitviel en 244234x opnieuw ging opstarten tot ik hem zelf uitdeed.
Ik heb hier een foto:

Hij is niet erg super scherp maar ik denk dat jullie de onderdelen wel kunnen herkennen.
Nu ligt het probleem volgens mij binnen de rode cirkel. Daar wordt het vrij warm. Hoogstwaarschijnlijk door de warmte die van de bovenkant van mn videokaart af komt en de heatpipes. Nu vindt ik het alleen vreemd dat het daar warm wordt terwijl er aan de achterkant van mn CPU koeler totaal geen warmte komt. Kan dat komen omdat koelpasta niet goed is aangebracht of dat de ventilator verkeerd staat. Ik heb hier eigenlijk totaal geen verstand( heb wel de sticky's gelezen) van en hoop dat iemand me misschien wat advies kan geven.
Hardware die je ziet:
Moederbord: NEO3-FR 1.0
CPU: E8400
CPU koeler: Arctic Freezer Pro 7
Videokaart: Sapphire HD4850 512 mb
RAM: KVR800D2N5K2/4G
Alvast bedankt!
groeten michiel
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2009 00:07 ]