Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik vroeg me af, Ik heb toegang tot 2 verbindingen thuis tijdelijk, beide zijn 10 mbit/s.

Nu vroeg ik me af, ik zou graag per adapter willen selecteren welk programma daar gebruik van kan maken. In de zin van dat ik bijvoorbeeld 2x een usenet programma open heb waarvan elk 1 verbinding kan gebruiken. (of simultaan wat moet resulteren in 20 mbit/s)

Is dit mogelijk?

(Ik wist niet of het nou in SA (speciale software die dit mogelijk moet kunnen maken) moest of in NT (netwerk gerelateerde vraag)

[ Voor 15% gewijzigd door Imperium op 24-02-2009 23:51 ]

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Google naar connection teaming + router

Systeem Specs

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Linux pc(extra pc) aan internet(2x) koppelen, dan kun je alle 2 de internet snelheden samenvoegen, zodat je met 1 pc alle snelheid hebt.

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het gaat me niet zozeer om dubbele snelheid want dat schijnt idd wat gedoe te zijn en ik heb geen linux kennis c.q bak tot mijn beschikking.

Maar meer om bijv applicatie 1 (usenet client) van verbinding 1 te laten downloaden en applicatie 2 (torrent) van verbinding 2.

• McRam
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

McRam

Tja...

Kijk eens naar dit apparaat van Edimax:

http://edimax.nl/nl/produ..._id=49&pl1_id=3&pl2_id=20

Heb hem zelf ook en ik bundel ADSL en kabel internet probleemloos samen. Configureren is ook een eitje en zaken zoals port forwarding, etc. zijn heel makkelijk in te stellen. Zeker een aanrader.

Pain don't hurt. Babes love scars. Broken bones heal.

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
TS is volgens mij niet op zoek naar extra hardware omdat zijn 2 verbindingen tijdelijk zijn.

In dat geval voldoet een extra nic in je pc. Vervolgens kan je op basis van doel-ip(range) een nic toewijzen mbv het route commando (onder windows).

Dus: news.tweaknews.nl -> nic 1en rest van het verkeer -> nic2
Pagina: 1