[iPod nano] Alleen opladen via USB, niet verbinden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Hi, ik heb een probleem met de nieuwste Nano icm Apple Universal Dock. Ik heb hem aangesloten op mijn speakers met de bedoeling de muziek daarop af te spelen, maar nu zit ik met een probleem.
Telkens wanneer ik hem erop zet, zegt hij dat hij verbonden is.
Hij staat niet als schijf geactiveerd (al wordt hij wel steeds herkent door Vista al schijf). Dat iTunes automatisch opstart als de iPod aangesloten is, heb ik uit-gevinkt. Net als de 'gebruik als schijf' optie.
Het is best frustrerend. Ik krijg er heel af en toe na tientallen keren in en uit doen pas geluid uit. Soms gaat die even aan, maar dan verbindt die weer met m'n laptop doordat hij als schijf herkend wordt. Dan die schijf uitwerpen heeft geen zin, want het begint dan weer van voor af aan.
Ik word d'r gek van. Iemand. Help?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 13:14
Ik volg het niet. Je zegt 'aangesloten op mijn speakers' en vervolgens schrijf je over de verbinding met je laptop. Hoe heb je het dock aangesloten op je speakers (middels een versterker, neem ik aan ;)?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
autoreverse schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:42:
Ik volg het niet. Je zegt 'aangesloten op mijn speakers' en vervolgens schrijf je over de verbinding met je laptop. Hoe heb je het dock aangesloten op je speakers (middels een versterker, neem ik aan ;)?)
Nee, dat Apple Dock ding heeft een 3.5mm plugin-out voor de speakahz

Opladen/stroom via USB waardoor die dus connect.

[ Voor 6% gewijzigd door repsaj op 25-02-2009 14:48 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:32
Het is niet zo gek dat de iPod aangeeft dat die verbonden is, dat is immers ook zo :P. Je kunt dan beter of je laptop gebruiken voor muziek of het dock aansluiten op een oplader i.p.v. via USB op je laptop.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Hoedje schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 19:39:
Het is niet zo gek dat de iPod aangeeft dat die verbonden is, dat is immers ook zo :P. Je kunt dan beter of je laptop gebruiken voor muziek of het dock aansluiten op een oplader i.p.v. via USB op je laptop.
D'r is niet iets voor? Ik vond die 40euro wel meer dan genoeg voor zo'n oplader en wil niet ook nog 's een paar centen neerleggen voor zo'n 220v-oplader.. :p

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Opladen via usb zonder dat die connect is onmogelijk>?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 19:15
even terug naar de winkel ermee... of even zelf kijken of er geen kabel bruek in zit.

er zit standaar 4 kabels is de usb:: data + en data - (>ff controleren...)
en dan heb je ook nog de + & - die 2 zijn waarschijnlijk wel goed als hij oplaad....

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
woozyzpk schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:45:
even terug naar de winkel ermee... of even zelf kijken of er geen kabel bruek in zit.

er zit standaar 4 kabels is de usb:: data + en data - (>ff controleren...)
en dan heb je ook nog de + & - die 2 zijn waarschijnlijk wel goed als hij oplaad....
???????

x

Pagina: 1