Ik heb net een paar topics doorgelezen van Welke videokaart en een discussietopic van Samsung maar kan geen goede keuze maken.
Als eerste had ik het oog op de T 200 serie. Maar er wordt gezegd dat de t220 alles uitrekt omdat de t200 dezelfde resolutie heeft.
En bij de 2333SW en 2343BW hetzelfde geval de 2343BW
heeft ook weer een grotere resolutie voor lagere prijs.
Ik zit met een budget rond de 210 euro en ik was benieuwd welke beeldscherm in elke serie het beste uit komt met kwaliteit/prestatie.
Ik wou wel graag meer als 20 inch, maar als die dan dezelfde resolutie heeft, maakt het kwa beeld ook niet erg veel uit.
Maar het is wel even wat makkelijker te kiezen tussen 4 en van de beide series 1.
Groeten mathijs
Ik hoop niet dat dit een topic is van welke moet ik kopen, want naar mijn idee vraag ik welk beeldscherm in elke serie het beste uitkomt met de kwaliteit.
EDIT
De 2343BW vervalt alweer zie dat het een erg lelijk scherm is.
Dus ik wil nu straks kunnen kiezen tussen 200 serie en 2343BW
Als eerste had ik het oog op de T 200 serie. Maar er wordt gezegd dat de t220 alles uitrekt omdat de t200 dezelfde resolutie heeft.
En bij de 2333SW en 2343BW hetzelfde geval de 2343BW
heeft ook weer een grotere resolutie voor lagere prijs.
Ik zit met een budget rond de 210 euro en ik was benieuwd welke beeldscherm in elke serie het beste uit komt met kwaliteit/prestatie.
Ik wou wel graag meer als 20 inch, maar als die dan dezelfde resolutie heeft, maakt het kwa beeld ook niet erg veel uit.
Maar het is wel even wat makkelijker te kiezen tussen 4 en van de beide series 1.
Groeten mathijs
Ik hoop niet dat dit een topic is van welke moet ik kopen, want naar mijn idee vraag ik welk beeldscherm in elke serie het beste uitkomt met de kwaliteit.
EDIT
De 2343BW vervalt alweer zie dat het een erg lelijk scherm is.
Dus ik wil nu straks kunnen kiezen tussen 200 serie en 2343BW
[ Voor 8% gewijzigd door mattdice op 24-02-2009 23:10 ]