Ik heb al enige tijd een Tele2 abonnement. Ik probeer nu een router achter het Davolinkmodem te zetten. Ik wil hiervoor een oude linksys wrt54g gebruiken. Ik kom alleen al niet door de eerste stap heen. Ik krijg het niet voor elkaar om de linksys te installeren.
Als ik de installatiecd gebruik, wordt er een check met het internet gemaakt. Iedere mogelijkheid die ik probeer, geeft de opmerking dat ik verbonden ben met de router, maar dat een internetverbinding niet kan worden geconstateerd.
Weet iemand hoe ik m'n kabeltje van de davo (via de linksys?) naar m'n PC moet zetten. Welke poorten (lan of wan) ik wel of niet moet gebruiken?
Op deze manier gaat de lol er snel vanaf.
Wie kan me weer op weg helpen?
Als ik de installatiecd gebruik, wordt er een check met het internet gemaakt. Iedere mogelijkheid die ik probeer, geeft de opmerking dat ik verbonden ben met de router, maar dat een internetverbinding niet kan worden geconstateerd.
Weet iemand hoe ik m'n kabeltje van de davo (via de linksys?) naar m'n PC moet zetten. Welke poorten (lan of wan) ik wel of niet moet gebruiken?
Op deze manier gaat de lol er snel vanaf.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2009 22:26 ]