Tools Inventarisatie Werkplek Migratie (oa GTN)

Pagina: 1
Acties:
  • 457 views

• UpDate
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-01 14:56
Welke tools gebruiken jullie voor de inventarisatie van werkplekgegevens (users, user data, applicaties, etc) voorafgaand aan de werkplekmigratie ? Access en Excel of toch een applicatie en SQL ?

Ben speciaal geinteresseerd naar standaard tooling die GTN gebruikt. Voldoet dat of is er nog veel te customizen ?

Is voor een project met ca 10.000 werkplekken, dus de moeite waard om goed naar tooling te kijken |:(

Als je werk je hobby is, hoef je nooit meer te werken

Verwijderd

GFI Languard vind ik opzich een hele fijne tool, maar ik weet niet of het in deze omvang ook voldoende gegevens weergeeft.

Daarnaast zou je een centrale OCS Inventory server kunnen opzetten, d.m.v loginscripts voeren de client pc's dan een batch file uit.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:46:
GFI Languard vind ik opzich een hele fijne tool, maar ik weet niet of het in deze omvang ook voldoende gegevens weergeeft.

Daarnaast zou je een centrale OCS Inventory server kunnen opzetten, d.m.v loginscripts voeren de client pc's dan een batch file uit.
Kom op zeg; loginscripts, daar kom je toch anno 2009 niet meer mee aanzetten. 8)7
Als je een omgeving in de orde van 10^4 werkplekken beheer(s)baar wilt houden, gebruik je een serieus pakket met een serieuze database. System Center oid

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• deadlock2k
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-12-2025
ZENworks Asset Management word ik heel blij van :)

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05-2025
iemand ervaring met Asset Inventory Service van microsoft ?

ik ben op zoek naar iets dergelijks, maar hoor graag of dit een beetje werkt..

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:11

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Sorry, maar met zo'n mager topicstart zal dit niets meer worden dan een opsomtopic.
Zie ook : PNS Beleid

Wanneer je het nogmaals wilt proberen, start dan een duidelijke inhoudelijke openingspost met daarin wensen, eissen, budget, etc. etc.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.