Als je werk je hobby is, hoef je nooit meer te werken
Verwijderd
GFI Languard vind ik opzich een hele fijne tool, maar ik weet niet of het in deze omvang ook voldoende gegevens weergeeft.
Daarnaast zou je een centrale OCS Inventory server kunnen opzetten, d.m.v loginscripts voeren de client pc's dan een batch file uit.
Daarnaast zou je een centrale OCS Inventory server kunnen opzetten, d.m.v loginscripts voeren de client pc's dan een batch file uit.
Kom op zeg; loginscripts, daar kom je toch anno 2009 niet meer mee aanzetten.Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:46:
GFI Languard vind ik opzich een hele fijne tool, maar ik weet niet of het in deze omvang ook voldoende gegevens weergeeft.
Als je een omgeving in de orde van 10^4 werkplekken beheer(s)baar wilt houden, gebruik je een serieus pakket met een serieuze database. System Center oid
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
ZENworks Asset Management word ik heel blij van
iemand ervaring met Asset Inventory Service van microsoft ?
ik ben op zoek naar iets dergelijks, maar hoor graag of dit een beetje werkt..
ik ben op zoek naar iets dergelijks, maar hoor graag of dit een beetje werkt..
Sorry, maar met zo'n mager topicstart zal dit niets meer worden dan een opsomtopic.
Zie ook : PNS Beleid
Wanneer je het nogmaals wilt proberen, start dan een duidelijke inhoudelijke openingspost met daarin wensen, eissen, budget, etc. etc.
Zie ook : PNS Beleid
Wanneer je het nogmaals wilt proberen, start dan een duidelijke inhoudelijke openingspost met daarin wensen, eissen, budget, etc. etc.
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()