Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waar male-male interne voedingskabels te kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Hoihoi

Allereerst: ik heb de PW , de search en google gebruikt, maar het is lastig het juiste resultaat te vinden.

Ik zoek 2 kabeltjes, allebei male-male voor in een server. Een kabel met 2 reguliere molexen zoals je die in 5.25"hardware ziet. Die kan ik evt zelf ook nog wel in elkaar draaien, maar de andere is wat lastiger.

Weet iemand waar een kabeltje, of de connectoren met 4 pinnen te krijgen, met de grootte van een floppydisk-voedingskabel, of mischien iets kleiner. Deze zit op een laptop-cdrom-speler (in een 1U server ingebouwd).

Ik moet de server RMA'en, maar de leverancier doet erg lastig over het feit dat beide kabels er niet meer in zitten (waar ze gebleven zijn weet ik niet), en ik moet dus die kabels zien te vinden.

Kan iemand mij aan een adres voor OF pre-assembledkabels OF connectors helpen ? :)

De reguliere electroboer heeft ze niet, en Farnell wil er minstens 3000 verkopen... dat is vrij veel :P.

[ Voor 11% gewijzigd door Boudewijn op 24-02-2009 20:44 ]

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

Joran

<3 natalee

Stekkertje ook goed?

//edit: andere snap ik niet?

[ Voor 15% gewijzigd door Joran op 25-02-2009 13:51 ]

Send me your gameboys

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Ik bedoel nou net de andere gender.

De maat die ik zoek is net iets kleiner dan een floppy-kabel, wel gewoon 3.96mm geloof ik, maar de connector is minder hoog en lang. Eens kijken of we een fotootje kunnen maken :).

Verwijderd

De fabrikant van de server / barebone kan ook niks leveren?

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Nop, model is niet meer courant (het is een Tyan) en die ga ik niet in een week hebben.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

zo'n audiokabeltje voor n cdspeler intern naar de geluidskaart? trek n stel pc's open om ze daar uit te "lenen"..?
(en ongeveer niemand gebruikt die dingen, das alleen voor als je *direct* vanaf de cdspeler naar de geluidskaart audiocd's speelt, als je software gebruikt dan heb je die kabel al niet nodig..

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Ja maar deze zijn iets langer en lager.
Ik geloof dat ik het kabeltje gewoon weglaat, niemand die het merkt :). (ik vraag me sowieso af of hij er uberhaupt heeft ingezeten).

[ Voor 21% gewijzigd door Boudewijn op 26-02-2009 18:06 ]

Pagina: 1