p3 850 @1020 stabiel op 1,85 of 1,9 ???? (deel2)

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Het vorrige leek behoorlijk brak, zo dus nog maar een posting

hallo, net mijn niewe p3 850 binnne en meteen maar ff kijken wat die doet na oc.. helaas, ik had hem op 1020 (120mhz)bus, en op 1,75 volt geet, komt windows keurig in, aleen vlak voordat we het windows scherm krijgen, een vxd errror !!, best wel shit, maar ja kan ik de voltage nog hogergooien , of moet ik eers mijn niewe beestje maar een poosje laten grazen op 850 en het na een paar wek weerproberen, in de hoop dat die na wat werk beter op te fokken is, of toch maar zoals het hoort dat ik steeds een stukje verder ga ipv meteen naar 120 bus...?

Ik wil hoe dan ook die 1ghz hebben!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
k zie niet in waarom ie volgende week hoger zou moeten komen!

ohja als ik een vxd error krijg heb ik mij netwerk kaart niet goed geinstalleerd :(

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Voltage verhogen als niet stabiel loopt.

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Beetje off-topic: wat voor koeling heb je erop?

Systeemspecs
PV Installatie

Verwijderd

heb hem nu op @FSB 112 MHz dus op 952 MHz lopen, op 995 (grrr nog steeds geen gig) heeft ie de neiging plat te gaan, hoger trekt ie nie... btw hij draait op 1,70V nu

maar ik denk wel dat het werkt dat je CPU even moet 'inkomen' mijn P2-350 wilde eerst nooit aan de 124 MHz FSB maar nu wilt ie niets liever...

Verwijderd

Op maandag 26 februari 2001 15:01 schreef psygho het volgende:
aleen vlak voordat we het windows scherm krijgen, een vxd errror !!
Zo'n VXD foutmelding zou je niet moeten mogen krijgen van puur het oc-en, het heeft idd te maken met je netwerkkaart (of rampzalig geinstalleerd modem).

Hier (ermz.. thuis) draai ik een PIII 800@1020 zonder problemen, koud uit de winkel.

Het zou zeer opmerkelijk zijn als je de VXD foutmelding niet krijgt als hij origineel op 850mhz zou lopen.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Uhm das dus een oud topic van mij, maar goed op 1,9 volt hier op 1037 stabiel, gewoon atapje bij stapje wou die wel..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1