Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
k zie niet in waarom ie volgende week hoger zou moeten komen!
ohja als ik een vxd error krijg heb ik mij netwerk kaart niet goed geinstalleerd
ohja als ik een vxd error krijg heb ik mij netwerk kaart niet goed geinstalleerd
Audi A8 W12 6.0
Beetje off-topic: wat voor koeling heb je erop?
Verwijderd
heb hem nu op @FSB 112 MHz dus op 952 MHz lopen, op 995 (grrr nog steeds geen gig) heeft ie de neiging plat te gaan, hoger trekt ie nie... btw hij draait op 1,70V nu
maar ik denk wel dat het werkt dat je CPU even moet 'inkomen' mijn P2-350 wilde eerst nooit aan de 124 MHz FSB maar nu wilt ie niets liever...
maar ik denk wel dat het werkt dat je CPU even moet 'inkomen' mijn P2-350 wilde eerst nooit aan de 124 MHz FSB maar nu wilt ie niets liever...
Verwijderd
Zo'n VXD foutmelding zou je niet moeten mogen krijgen van puur het oc-en, het heeft idd te maken met je netwerkkaart (of rampzalig geinstalleerd modem).Op maandag 26 februari 2001 15:01 schreef psygho het volgende:
aleen vlak voordat we het windows scherm krijgen, een vxd errror !!
Hier (ermz.. thuis) draai ik een PIII 800@1020 zonder problemen, koud uit de winkel.
Het zou zeer opmerkelijk zijn als je de VXD foutmelding niet krijgt als hij origineel op 850mhz zou lopen.
Uhm das dus een oud topic van mij, maar goed op 1,9 volt hier op 1037 stabiel, gewoon atapje bij stapje wou die wel..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Pagina: 1