Toon posts:

The Pirate Bay trial

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zomaar een vraagje. Waarom is er niet meer nieuws over de rechtszaak van de piratebay?
Enige wat ik volg is momenteel wat op torrentfreak staat hoewel die denk ik wel wat gekleurd zijn qua verslaggeving.

Het moet toch niet zoveel moeite zijn voor de redactie om minstens 1 iemand erop te zetten om bronnen uit te zoeken en een dagelijkse verslag te maken. Het is een vrij unieke zaak en zeker in computerland interessant om te volgen.

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

..

[ Voor 98% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:48 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:49:
Zomaar een vraagje. Waarom is er niet meer nieuws over de rechtszaak van de piratebay?
Enige wat ik volg is momenteel wat op torrentfreak staat hoewel die denk ik wel wat gekleurd zijn qua verslaggeving.

Het moet toch niet zoveel moeite zijn voor de redactie om minstens 1 iemand erop te zetten om bronnen uit te zoeken en een dagelijkse verslag te maken. Het is een vrij unieke zaak en zeker in computerland interessant om te volgen.
We hebben d'r in acht dagen vijf artikelen aan gewijd, en dat vind ik zelf vrij veel - gegeven dat de vraag voor ons eigenlijk is of Zweden zijn positie als vrijhaven mag of kan handhaven, en een antwoord pas over een tijdje wordt gegeven. Hoe dan ook, als je het weekend even niet meetelt (dat vieren ze ook bij de Zweedse rechtbank), dan is er tot nu toe 1 dag geweest waarop we geen verslag hebben gedaan. Lijkt me niet dat intensivering vreselijk gemist wordt :)
era.zer schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 00:51:
Niet het goede topic -is geen nieuw topic waard.
Dat is zeker wel een topic waard, en hoort bovendien niet in RED. Probeer het eens in Tweakers.net Moddereter Forum, of Schop een Modje als 'ie echt grof wordt :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Jan.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-07-2023
Lijkt alsof Pirate Bay nu offline staat.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:14

heuveltje

KoelkastFilosoof

zal wel geslashdot zijn :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-02 09:04
Ik denk dat ze daar wel tegen kunnen
Pagina: 1