[Ervaringen] MSI EX620(-041NL) Notebook.

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:23
Ik ben nu al enige tijd op zoek naar een voor mij geschikte notebook, En de MSI EX620 is naar voren gekomen als de beste kandidaat.

Nu ben ik gaan zoeken naar reviews en dergelijke, En die heb ik ook wel gevonden.
Maar de meeste daarvan vinden de videokaart niks omdat die niet geschikt is voor recente games, Dat geloof ik allemaal wel en dat wist ik van te voren al wel want dit is nu eenmaal geen notebook uit de gaming serie van msi.
Maar het geeft mij echter geen beeld van wat de videokaart dan wel kan, En of deze wel geschikt is voor hd video. (1080p zonder happeringen?)

Ook las ik ergens dat de hdmi uitgang niet meer dan 1080i aankan.

Omdat deze laptop verder wel volledig aan mijn eisen voldoet. (Intel C2D P---- processor, 4gb ram, wireless lan en Bluetooth en voor mij zeer belangrijk: 2 jaar pickup&return garantie)
En zeer geschikt lijkt voor mijn gebruik: Internetten (firefox met 20-40 tabbladen tegelijk open) Word, Excel en simpele games (Rollercoaster Tycoon Bijvoorbeeld)

Ben ik erg benieuwd naar wat andere mensen die deze laptop al in bezit hebben of er gebruik van hebben gemaakt van deze laptop vinden,
En zodoende heb ik dit topic geopend.

Ik wil jullie allemaal alvast bedanken voor jullie reacties.

En als dit topic hier verkeerd staat dan hoor ik het graag.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-01 11:35
Ik heb de laptop zelf niet, maar er wel nagekeken. De laptop kan 1080P wel aan zonder al te hoge processor belasting, dus dat is geen probleem. Dat van maximaal 1080i over HDMI lijkt mij bullshit, heb nog nooit gehoord dat HDMI geen 1080P aan kan. HDMI is een algemeen standaard, dus volgens mij kan elke HDMI poort 1080P aan. 1080P op je HD-TV mag met deze laptop geen probleem zijn :)

Voor je eisen is de laptop zeer geschikt hoor, overigens is de Mobility Radeon 3470 geen krachtpatser. Maar hij heeft wel meer in zijn mars dan Roller Coaster Tycoon hoor :P Bij mij op school spelen ze Fallout 3 op die kaart :)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [NBBG] Allround Notebook - december 2008. Probeer echter eerst even alles uit te zoeken. De performance van een videokaart is bijvoorbeeld wel te achterhalen in de lijst van notebookcheck (google op 'notebookcheck gpu').

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.