Toon posts:

Flight simulator x gold edition help

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net fsx binnen (gold edition) ik instaleer het op mijn pc (deluxe edition) en start eerst een free flight, ik vond het niet mooi, en uit eindelijk kwam ik bij settings, hier heb ik het een en ander ingesteld, maar noch vind ik het niet mooi, wie iemand hoe je het goed kan instellen? (ik heb een nieuwe pc, met 9800GT, qaud core 2.2ghz en 4gb geheugen) En mijn beeldscherm kan 1920x1080 (full hd) kwaliteit aan.
En als ik het acceleration pack wil instalerren wil dat niet heeft iemand hier ook adveis voor (ik werk met vista)

KAn iemand mij helpen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 17:30

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:24:
Ik heb net fsx binnen (gold edition) ik instaleer het op mijn pc (deluxe edition) en start eerst een free flight, ik vond het niet mooi, en uit eindelijk kwam ik bij settings, hier heb ik het een en ander ingesteld, maar noch vind ik het niet mooi, wie iemand hoe je het goed kan instellen? (ik heb een nieuwe pc, met 9800GT, qaud core 2.2ghz en 4gb geheugen) En mijn beeldscherm kan 1920x1080 (full hd) kwaliteit aan.
Wat performance en settings betreft is er genoeg te vinden door te [google=Flight Simulator X settings performance] of varianten daarop. Kijk daar 's naar.
En als ik het acceleration pack wil instalerren wil dat niet heeft iemand hier ook adveis voor (ik werk met vista)
Ook hier geldt weer: er is ongetwijfeld iets te vinden met google. Zoals je wellicht weet hebben we hier geen glazen bol en kunnen we niet zien wat er precies fout gaat. Als je wilt dat anderen je helpen, zul je zelf toch wat meer inzet moeten tonen en meer informatie moeten geven. Iets waar je ook al 's eerder op gewezen bent. Aangezien dit hier weer ontbreekt sluit ik dit topic.

Mocht je overigens opnieuw een topic openen dat wel aan de eisen voldoet, doe dit dan in Spielerij - Problemen & Vragen waar dit soort vragen/problemen thuishoren.

Aangezien ook Flight simulator x Gold edition niet aan de eisen voldoet heb ik deze ook meteen gesloten.

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.