Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jzody
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-12-2023
Hier komt het,

Op de 2de van November 2008 heb ik een aanvraag gedaan bij Online, ook wel wannado of orange, daar werd verteld om bij kpn af te sluiten. Dus ik bel kpn op en zeg dat ik ga overstappen en dat dit waarschijnlijk op 3 december 2008 gaat gebeuren.

4 weken later en nog steeds geen brieven van bevestiging van overstappen of cancelling bij kpn. Ik bel eens op naar Online: oh ja er is een cancel gekomen op je aanvraag omdat kpn de lijn heeft afgesloten en jij hebt een aanvraag gedaan om over te stappen. Ik zeg; ok wat moet ik doen om dit geregeld te krijgen. Nou bel maar terug over 1 week want je naam staat in het systeem en we kunnen geen nieuwe aanvraag doen tot die eruit is.

7 dagen later bel ik weer, alleen maar om aan te horen dat die eerste aanvraag nog steeds niet eruit is en ik weer een week kon wachten.

Nog 1 week later bel ik weer en kan ik een nieuwe aanvraag doen, ik kreeg die eerste week ook meteen 2 brieven van Online met de gegevens van mijn abbonement, intussen is mijn abonnement van Planet adsl nog steeds aan het lopen dus daar leef ik nog op.

gisteren om 6 uur werd mijn nieuwe abonnement opgeleverd en natuurlijk niks werkte zoals het hoorde. Ik dus na 4 uur aan dat ding te hebben geklooit naar Online klantenservice bellen. je moet in je centraal aansluitpunt de rode en blauwe draad vervangen met die oranje en witte.

Ik gekeken hoe het in elkaar zat en ik heb oranje linksboven en rechtsboven geprobeert, witte dan tegenovergesteld, en niks werkt. Tevens werkt mijn telefoon ook niet meer als ik de rode en de blauwe kabel eruit haal.

ik was trouwens van plan om mijn adsl van planet door te laten lopen totdat ik adsl van online had, ook al had dat abonnement allang weg moeten zijn.

enige suggesties? Ik heb Online nog een paar keer gebeld en die wilde de Technische dienst erop af gaan sturen maar daar heb ik helemaal geen zin in om wat van die persoontjes over de vloer te hebben.

Huidig en voorheen abonnement: Adsl Economy van KPN Planet
Gewenst abonnement: Adsl Extra van Online

Telefoon abonnement: Telefoon van Pretium

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Om het ff in het kort te zeggen voor de volgende keer:
Wil je overstappen naar een andere provider, en er moet iets overgenomen worden, vraag dan bij je nieuwe provider het gewenste product aan, en vertel die dat ze het signaal/telnr/whatever moeten overnemen.

Als je bij je oude provider doorgeeft dat je iets op wilt zeggen, dan kan dat alleen maar problemen opleveren. Zoals een opgezegde lijn, zodat er dus niks meer overgenomen kan worden.

PSN: djmurcielago