Toon posts:

Safari 4 (Beta) i.c.m. Hotmail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist Safari 4 (Beta) gedownload en geinstalleerd. Het werkt prima, echter kan ik nergens op klikken wanneer ik mijn Hotmail (Live) Inbox open. Kort gezegd kan ik mijn emails simpelweg niet lezen, ik kan wel de headers zien als ik op "Inbox" klik, maar kan deze vervolgens niet openen.

Iemand meer ervaringen met Safari 4 i.c.m. Hotmail?

Gr. Nieck

* Edit: Oplossing
  1. Ga naar Safari > Preferences > Tab: "Advanced" > Vink aan: "Show develop menu in menu bar"
  2. Open je browser en ga naar Hotmail.com
  3. Klik op "Develop" in de menu bar > User Agent > Firefox 2.0.0.2.0 - Mac

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2009 11:13 . Reden: Oplossing gevonden! ]

Verwijderd

Bij mij doet hotmail het prima met de safari beta...... Gewoon zonder iets aan te passen.

Wellicht even de tijdelijke bestanden wissen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:26:
Wellicht even de tijdelijke bestanden wissen?
Geprobeerd, werkt niet! Heb zelfs een 'reset' gedaan vanuit het Safari menu, mocht tevens niet baten...

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:17
Na het verwijderen van de tijdelijke bestanden deed Hotmail het weer bij mij.

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11-2025
bij mij doet hij het ook niet, ook niet naar verwijderen van tijdelijke bestanden

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde met Chromium/Chrome. Zal wel een of andere Webkit gerelateerde feature/bug zijn.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:48

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:02:
Ik heb precies hetzelfde met Chromium/Chrome. Zal wel een of andere Webkit gerelateerde feature/bug zijn.
Misschien ook niet, de pagina komt ook niet goed door de W3C validator...

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, alleen ik heb de Windows versie (weet niet of het wat uit maakt). Ik heb overigens wel de bug gemeld door op het knopje te klikken rechts bovenaan met: Report bugs to Apple.

Offtopic:
Hoe activeer je Coverflow in Safari voor Windows?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2009 22:08 ]

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:49
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:04:
Ik heb hetzelfde probleem, alleen ik heb de Windows versie (weet niet of het wat uit maakt). Ik heb overigens wel de bug gemeld door op het knopje te klikken rechts bovenaan met: Report bugs to Apple.

Offtopic:
Hoe activeer je Coverflow in Safari voor Windows?
Coverflow werkt alleen voor de geschiedenis, je gaat dan naar History en dan 'Show all History'

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Verwijderd

Topicstarter
Oplossing:
  1. Ga naar Safari > Preferences > Tab: "Advanced" > Vink aan: "Show develop menu in menu bar"
  2. Open je browser en ga naar Hotmail.com
  3. Klik op "Develop" in de menu bar > User Agent > Firefox 2.0.0.2.0 - Mac
Als het goed is moet het vervolgens wel gewoon werken. In ieder geval werkt het bij mij nu prima! :)

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik heb het ook via deze beschrijving gedaan en nu werkt het weer prima, bedankt!

Verwijderd

Werkt idd prima thnx, heerlijk die top sites..

Verwijderd

ZpAz schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 23:25:
[...]

Coverflow werkt alleen voor de geschiedenis, je gaat dan naar History en dan 'Show all History'
Het zal wel aan mij liggen, maar bij mij komt er gewoon een lijstje tevoorschijn. Dus zo'n mapje die je kunt uitklappen per dag.

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:12
Je klikt het icoontje van Topsites aan en rechtsonder in heb je de coverflow history

Verwijderd

Nieuw probleem,
Ik heb de volgende stappen genomen:

Ga naar Safari > Preferences > Tab: "Advanced" > Vink aan: "Show develop menu in menu bar"
Open je browser en ga naar Hotmail.com
Klik op "Develop" in de menu bar > User Agent > Firefox 2.0.0.2.0 - Mac

Ik kan nu wel emails lezen, maar niet beantwoorden. Ik kan niets typen en geen bijlagen toevoegen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 00:30:
Nieuw probleem,
Ik heb de volgende stappen genomen:

Ga naar Safari > Preferences > Tab: "Advanced" > Vink aan: "Show develop menu in menu bar"
Open je browser en ga naar Hotmail.com
Klik op "Develop" in de menu bar > User Agent > Firefox 2.0.0.2.0 - Mac

Ik kan nu wel emails lezen, maar niet beantwoorden. Ik kan niets typen en geen bijlagen toevoegen.
Dat probleem heb ik ook, ik dacht nog, download nu geen beta versie...

Verwijderd

Topicstarter
Heb de beta inmiddels gedeinstalleerd. Ik wacht nog wel een paar maandjes.. :)

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:02

B2

wa' seggie?

Het is denk ik handiger om er gewoon een bug voor aan te maken, je zult vast niet de enige zijn, maar zo komt Apple wel te weten wat er wel of niet werkt...

Verwijderd

Bug heb ik al gemeld.

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02-2025
hetzelfde probleem heb ik bij de firefox 3.1 beta 2

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Het werkte wel. Alleen bij opniew opstarten van mijn mac moest ik de stappen weer opnieuw volgen. En het verzenden van mails ging ook niet meer als ik naar Firefox 2.0.0.2.0 - Mac ging.
Ook had ik problemen met msn messenger. Als ik een bericht verstuurde dan moest ik telkens weer opnieuw het gespreksvenster aan klikken als ik weer wat wou verzenden.

Voor mij nog even geen safari 4 :p.

Verwijderd

haagseblowin schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:28:
Het werkte wel. Alleen bij opniew opstarten van mijn mac moest ik de stappen weer opnieuw volgen. En het verzenden van mails ging ook niet meer als ik naar Firefox 2.0.0.2.0 - Mac ging.
Ook had ik problemen met msn messenger. Als ik een bericht verstuurde dan moest ik telkens weer opnieuw het gespreksvenster aan klikken als ik weer wat wou verzenden.

Voor mij nog even geen safari 4 :p.
ja ik heb precies hetzelfde met mn msn, erg vervelend

Verwijderd

Gelukkig geen problemen met adium, ben buiten het niet kunnen mailen best wel te spreken over safari 4 vandaar dat ik hem nog maar even er op laat staan.

• LBEHV
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-06-2022
Hoe de-installeer ik de betaversie en keer ik weer terug naar de oude situatie???

• LBEHV
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-06-2022
Maakt het nog uit dat of ik Tiger of Leopard draai?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:08
LBEHV, welkom op GoT :w

Als je iets wilt aanpassen of toevoegen aan je post dan kun je de edit knop ( Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif ) gebruiken. Daarbij verwachten we ook wel wat eigen inzet op GoT, zie ook ASD Beleid & Registratievoorwaarden / korte FAQ :)

Deze keer zal ik je even op weg helpen. Op de dmg van de Safari 4 beta staat ook een uninstaller. Als je die draait wordt Safari 3 weer gerestored.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Ook ik heb gisteren Safari 3 gerestored, had problemen met het internetbankieren. Wacht nu maar netjes en geduldig af.

Verwijderd

LBEHV schreef op zondag 08 maart 2009 @ 15:48:
Hoe de-installeer ik de betaversie en keer ik weer terug naar de oude situatie???
Gewoon Safari uit Programmamap slepen naar Prullebak en opnieuw oude versie downloaden van internet.

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-02 09:14
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:56:
Gelukkig geen problemen met adium, ben buiten het niet kunnen mailen best wel te spreken over safari 4 vandaar dat ik hem nog maar even er op laat staan.
Geldt ook voor mij. Sinds Safari 4 beta 'gedoe' met Microsoft Messenger (tekst invoerveld verliest focus na versturen van bericht middels [Return] toets). Na verwijderen Safari 4 is het probleem opgelost.

[Update 13-03-2009]
Als je de het .DMG bestand van de Safari 4 beta opent (dubbelklikken op bestand) tref je daarin ook een un-install programma aan. Start deze om Safari 4 beta te verwijderen, waarna je weer gewoon Safari 3 tot je beschikking hebt.

[ Voor 21% gewijzigd door vtpeters op 13-03-2009 08:27 ]

• Zero Grav
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11-2025
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:42:
[...]

Gewoon Safari uit Programmamap slepen naar Prullebak en opnieuw oude versie downloaden van internet.
Ik zou toch aanraden de meegeleverde uninstaller te gebruiken (download het desnoods even opnieuw van de Apple site). Met het wegslepen kan je nog in de problemen komen met WebKit gerelateerde bestanden die uiteindelijk niet gewist worden.
Pagina: 1