Kreeg laatst een brief in de woning vallen dat ik glasvezel ga krijgen. Supersnel internet, interactiefe tv enz. Zijn er ook echt al daadwerkelijk abbo's waarbij je zelf kan kiezen wat je kijkt, ongeacht het tijdstip? En wat zijn de mogelijkheden van de huidige abbo's en hoeveel megabyte per seconde haal ik? (weet nu niet of ik het goed zeg, maar zou graag werkelijke snelheid willen, dus niet dat ik nog door 8 moet delen)
Februari 2010 ben ik aan de beurt, dus nog een jaartje wachten."Hilversum krijgt glasvezel
De gemeente Hilversum, KPN en Reggefiber (Glashart) zijn overeengekomen dat Hilversum wordt voorzien van een modern glasvezelnetwerk.
Daardoor krijgen de inwoners van Hilversum toegang tot alle mogelijke bestaande en vernieuwende diensten via supersnel breedbandinternet.
Glashart legt in Hilversum een open glasvezelnetwerk aan en in eerste instantie zal KPN via dit netwerk haar bekende en betrouwbare diensten als telefonie en internet aanbieden, aangevuld met digitale radio en televisie.
Wat maakt zo’n glasvezelpakket voor u interessant?
Supersnel internet, (beeld)telefonie en (digitale) radio en televisie behoren uiteraard tot de mogelijkheden. Maar de ontwikkelingen gaan nog veel verder, denk hierbij aan: interactieve televisie, lokale sport- en kerktelevisie, nieuwe diensten op het gebied van onderwijs en zorg. Via glasvezel communiceert u letterlijk met de snelheid van het licht, 300.000 kilometer per seconde!
Glashart Servicewinkel
Glashart heeft sindskort een servicewinkel aan de Spuisteeg 5. Hier kunt u met al uw vragen over de (toekomstige) werkzaamheden door Glashart of over de aangeboden diensten.
Vooralsnog zijn wij geopend op:
- woensdag: 9.00 - 17.00 uur
- donderdag: 12.00 - 19.00 uur
- zaterdag: 10.00 - 15.00 uur"
[ Voor 2% gewijzigd door frankK800i op 26-02-2009 18:31 . Reden: Datum Bekend ]
MVG, Frank