<--Een vreemde één in de bite--> Life is not as easy as most people live it....
misschien via Picasa van google?
Wikipedia: Picasa
of een andere foto organisatie tool?
ACDSee; iTag; Adobe Photo Album etc.
Wikipedia: Image organizer
Wikipedia: Picasa
of een andere foto organisatie tool?
ACDSee; iTag; Adobe Photo Album etc.
Wikipedia: Image organizer
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Picasa heb ik inderdaad ook naar gekeken, gebruik deze thuis ook voor het organiseren van mijn foto's. Deze laat echter overal indexeringsfiles achter en dat wil ik niet.
ACDSEE gebruiken we momenteel een oude versie van, maar men wil hier niet upgraden naar een nieuwe versie omdat deze erg traag worden. Bovendien gaat de voorkeur uit naar freeware tools.
iTag, ziet er op het eerste gezicht goed uit! Ik ga deze even uitgebreid testen, bedankt voor de tip!
ACDSEE gebruiken we momenteel een oude versie van, maar men wil hier niet upgraden naar een nieuwe versie omdat deze erg traag worden. Bovendien gaat de voorkeur uit naar freeware tools.
iTag, ziet er op het eerste gezicht goed uit! Ik ga deze even uitgebreid testen, bedankt voor de tip!
Je weet overigens dat de Photo Gallery (Vista iig) je al laat zoeken op tags? Weet niet of dat ook geldt voor netwerk-shares.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Jups, maar voorlopig zitten wij nog niet op vista.