Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Tooltip uitschakelen met printer*

Pagina: 1
Acties:

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11 10:45
Beste tweaker,

Ik zit hier met een vraag of je die tooltip niet uit kan zetten als je iets print in XP. (bedoeling die melding van wat je afdruk en werktijd enzo)

Er is vast een oplossing voor maar kan hem zo snel niet vinden.

Gr. Chris

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dat zet je in de printerdriver uit en ook kan het via je registry. Gewoon ff googlen.

• Chris89
Je stuurt me lekker het bos in maar kan het niet vinden... zoek waarschijnlijk verkeerd of zie iets over het hoofd... Kan je even laten zien hoe je het doe via het register?

• PietNoot
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 10:55
Printer meldingen van server uitzetten
Start =>instellingen =>Printer en faxapparaten
R.Muis openen
Menu…Bestand => Eigenschappen van de server
Geavanceerd
Vinkje weg bij :
Informatieve melding voor lokale printer
Informatieve melding voor netwerk printer

• Chris89
Oke hoe gaat dit via het register? want we hebben hier te maken met meerdere printers en ga ze niet allemaal 1 voor 1 aanpassen....

Toch bedankt voor je reactie :D _/-\o_

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Chris89 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:24:
Je stuurt me lekker het bos in maar kan het niet vinden... zoek waarschijnlijk verkeerd of zie iets over het hoofd... Kan je even laten zien hoe je het doe via het register?
Met recht, want men verwacht hier ook iets van eigen inzet. Het forum draait niet om panklare antwoorden. Ik ga niet voor jou googlen ;)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Chris89 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:30:
Oke hoe gaat dit via het register? want we hebben hier te maken met meerdere printers en ga ze niet allemaal 1 voor 1 aanpassen....
Zou je dan ook niet kijken of je dat met een group policy of logonscript kan afhandelen?

Sowieso mis ik wel aardig wat inzet en achtergrondinformatie* van jouw kant, dat jij geen tijd hebt om hem te vinden betekent niet automagisch dat het dan onze verantwoordelijkheid wordt natuurlijk ;)

*meerdere printers, meerdere PC's, netwerk? Allemaal nuttige info :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1