Toon posts:

Op Sony DAV-DZ260 meerdere apparaten aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijdje heb ik een Sony DAV-DZ260 Home Cinema Set. Nu wil ik mijn XBox 360 en de Mediabox van UPC hierop aansluiten. Ik heb de kabels in huis, voor de Xbox een optische kabel en voor de Mediabox een coaxiale kabel. Deze aansluitingen zijn aanwezig op mijn Home Cinema set, alleen kan ik hiervan alleen gebruik maken via het kanaal TV.

Ik krijg echter alleen geluid vanuit de Mediabox. Het geluid van de Xbox werkt pas als ik de kabel uit de Mediabox haal. Dit is nogal omslachtig en ik hoop eigenlijk dat het toch mogelijk is zonder elke keer de kabel te hoeven verwijderen. Wellicht is er een instelling of een andere mogelijkheid?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Verwijderd

Moet je versterker niet in een andere modus gezet worden? Ik gebruik een Logitech One waarop ik aangeef wat ik ga doen, de remote schakelt mijn versterker dan naar Optical 1, 2, 3 of 4 afhankelijk van welke audio in ik voor een bepaald doel gebruik.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo TheField,

Heb jij ook een Sony DAV-DZ260? Hoe werkt een Logitech One precies? Op welke manier kan je daarmee schakelen?

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:49
Je geeft al aan dat je de digitale ingangen alleen kan gebruiken met het TV kanaal, wat volgens mij dus wil zeggen dat als je daar iets op wil aansluiten je dit òf optisch, òf coaxiaal moet doen. Twee ingangen voor hetzelfde kanaal. Denk dat de optische kabel niet werkt met de mediabox aangesloten, omdat de laatste automatisch gedetecteerd wordt.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.