Kom vanaf 11:35 niet meer in gmail....
Meer mensen hier last van?
Meer mensen hier last van?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
[ Voor 18% gewijzigd door dev10 op 24-02-2009 11:52 ]
//Thapous
#StopBurningStuff
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Net nog wel maar nu lukt het op m'n iPhone ook niet meer via IMAP.Thapous schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:54:
En ook via IMAP schijnt Gmail nog te werken...
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Intentionally left blank.
Ik ben helemaal geen stagiair
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Praat voor jezelfM2M schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:01:
verschrikkelijk hoe afhankelijk we allemaal zijn geworden van google...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Zeur niet man, het is gewoon een email provider. Zou live mail eruit liggen of een andere grote email provider dan zou je precies hetzelfde krijgen.M2M schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:01:
verschrikkelijk hoe afhankelijk we allemaal zijn geworden van google...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
...less is more
[ Voor 33% gewijzigd door JiBo op 24-02-2009 12:10 ]
Carpe Diem
Verwijderd
Zo te zien is het ook niets nieuws, op 10 en 11 februari was blijkbaar hetzelfde probleem alleen dan mogelijk voor een ander subnet aan users.JiBo schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:09:
is dit nuttige info?
http://groups.google.com/...ad/6f26438e449894da?pli=1
Dit is ook wel leuk om te zien, dat de hele wereld op dit moment 'plat' gaat ;-) iedereen deperesief!
http://twitterfall.com/Gmail
[ Voor 4% gewijzigd door DaMarcus op 24-02-2009 12:15 ]
Verwijderd
DaMarcus schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:15:
Als jullie blijven F5'en plegen jullie in feite een DDoS-aanval
*doet F5 rammen*
If it ain't broken it doesn't have enough features
2/24/2009
We're aware of a problem with Gmail affecting a number of users. This problem occurred at approximately 1.30AM Pacific Time. We're working hard to resolve this problem and will post updates as we have them. We apologize for any inconvenience that this has caused.
...less is more
[ Voor 18% gewijzigd door tjtristan op 24-02-2009 12:23 ]
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Something something
je ne sais cacques
Dus dan hebben ze de zaakjes voor elkaar, als je nog nooit een zo lange downtime hebt gehadhenkleerssen schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:26:
wat zijn de pop settings van gmail? Wat hier wordt ik gallisch van.. gadver.. ik verwacht wat mailtjes namelijk....
Ik dacht dat google de zaakjes wel voor elkaar had.. zo lang een service down van ze heb ik nog nooit gehad..
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dat is pas over drie uur! Flinke storing dus?We're aware of a problem with Gmail affecting a small subset of users.
The affected users are unable to access Gmail. We will provide an
update by February 24, 2009 6:30 AM PST detailing when we expect to
resolve the problem. Please note that this resolution time is an
estimate and may change
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Asus Zenbook i7 256gb
In dit bericht hebben ze het over een verwachtte oplostijd van 06:30 AM PST, dat wil zeggen 14:30!!
[ Voor 10% gewijzigd door striper op 24-02-2009 12:36 ]
Volgens mij is het een beta versie om dat argument te kunnen gebruiken in situaties als dit, zodat er niet geclaimd kan worden.Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:32:
wat wil je? het is slechts een Beta versie....
AM PST hèstriper schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:34:
[...]
In dit bericht hebben ze het over een verwachtte oplostijd van 06:30 PM PST, dat wil zeggen 03:30 vannacht!!
![]()
Ik denk dat ik maar even pauze neem...
[ Voor 92% gewijzigd door EDIT op 24-02-2009 12:35 ]
Nou dat denk ik niet. Dat hebben ze in de algemene voorwaarden ook wel ingedekt hoor, maak je maar geen zorgenBakkertjuhh schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:34:
[...]
Volgens mij is het een beta versie om dat argument te kunnen gebruiken in situaties als dit, zodat er niet geclaimd kan worden.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2009 12:45 ]
[ Voor 60% gewijzigd door ikbenwouter op 24-02-2009 12:42 ]
........................................................................................................................................................
FAKEdominic schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:37:
Er wordt nu zwaar gebruik gemaakt van de alternatieve interface van Gmail, deze doet het nog wel en je kunt prima bij je mail: <knip>.
[ Voor 6% gewijzigd door Erkens op 24-02-2009 12:46 ]
Asus Zenbook i7 256gb
De enterprise versie werkt ook niet en daar hebben ze toch echt SLA's om zich aan te houden.Bakkertjuhh schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:34:
[...]
Volgens mij is het een beta versie om dat argument te kunnen gebruiken in situaties als dit, zodat er niet geclaimd kan worden.
Ik viel bijna van m'n stoel netdominic schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:37:
Er wordt nu zwaar gebruik gemaakt van de alternatieve interface van Gmail, deze doet het nog wel en je kunt prima bij je mail: <knip>.
[ Voor 7% gewijzigd door Erkens op 24-02-2009 12:46 ]
Verwijderd
Ban Pleasedominic schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:37:
[ Voor 8% gewijzigd door Erkens op 24-02-2009 12:47 ]
........................................................................................................................................................
Niet zo chagerijnig. Ik vond 'm vrij hilarisch eigenlijk
....dominic schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:37:
[ Voor 5% gewijzigd door Erkens op 24-02-2009 12:47 ]
Verwijderd
Was het dat ik op me werk zit en er net mensen naar mijn scherm stonden te staren...GWX schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:45:
[...]
Ik niet, bij mij crashte mijn tweede Firefox scherm uiteindelijk, ik was alle tabjes kwijt die erin zaten, erg irritant. Sowieso zo kansloos om deze grap nog te maken...GWX schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:45:
Verwijderd
Niet als je serieus aan het werk bent en je browser crasht ineens dankzij deze grapjas. Dus een ban zou wel op z'n plaats zijn. Dit soort geintjes flikt ie maar op 4chan ofzo.GWX schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:45:
[...]
jij bent nog altijd de persoon die zo tactisch die link aankliktVerwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:49:
[...]
Niet als je serieus aan het werk bent en je browser crasht ineens dankzij deze grapjas. Dus een ban zou wel op z'n plaats zijn. Dit soort geintjes flikt ie maar op 4chan ofzo.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Klopt ik ook, maar ik ging er vanuit dat er op tweakers serieuze mensen zitten en normaal geholpen wordt het is niet de huiskamer dus dan ga je er niet vanuit dat mensen zulke ongein zitten te posten in een normaal topic.SinergyX schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:52:
[...]
jij bent nog altijd de persoon die zo tactisch die link aanklikt
Hier doet hij nog steeds helemaal niets.ikbenwouter schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:55:
Ben ik nu de enige dan waar het weer werkt, het afgelopen kwartier al?
Dat zeg ik....
Hier werkt het in ieder geval niet... Mag ik anders met jouw gegevens inloggen?ikbenwouter schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:55:
lol...apNia schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:56:
Oh sweet Jesus. Kijk de chaos hier op Tweakers, kijk om je heen naar je collega's. De ziltige lucht van zweet zweeft rond, de huidcellen van het zenuwachtige hoofdgekrab dwarrelen naar beneden alsof het kerst is, mensen klikken zenuwachtig met hun pennen. Het jaar 2009 is het nieuwe 2012! REN EN KIJK NIET ACHTEROM
asdadshbjads22$$$###########
Voor jou gelukkig, maar voor ons helaas welikbenwouter schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:55:
Link?henkleerssen schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:57:
ja met die google classic link kom je er wel..
[ Voor 52% gewijzigd door rvec op 24-02-2009 12:59 ]
Verwijderd
Het lijkt zelfs erger te worden, voorheen kon ik nog wel inloggen maar kreeg ik de 502 server error.ikbenwouter schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:55:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq