Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Raar knipperlicht probleem

Pagina: 1
Acties:

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:15
Gistermiddag begon het knipperlicht (ik denk het relais eigenlijk) van mijn Mazda 323f (bj 2000) ineens vreemd te doen.
Als ik naar links geknipperd heb en hem met de hand uitzet (dus niet als hij vanzelf uitgaat omdat je stuur weer recht staat) tikt het relais nog een paar keer na. De lampen knipperen dan niet.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

• MoZe
Subtiel schopje...

Echt niemand?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kan idd die schakelaar of relais zijn lijkt me

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 22:33

Luke!

#Treinbaas
Wat zei de garagemedewerker toen je belde en het probleem uitlegde?

• MoZe
Luccus schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 02:19:
Wat zei de garagemedewerker toen je belde en het probleem uitlegde?
Heb nog niet gebeld, maar kan het antwoord wel raden: "Voor 175 euro + arbeidsloon zetten we er graag een nieuwe voor u in meneer".

Verwijderd

Ik denk dat het op zich vrij onschuldig is.. Van wat ik lees, ga ik er inderdaad vanuit dat het zit in het relais of iets in de bedrading wat niet helemaal meer lekker aansluit.. Aangezien je er verder weinig last van hebt, zou ik het mooi laten zitten tot het erger wordt of tot je auto naar de keuring (apk) moet.. Dan kun je het altijd even aangeven..

Aangezien hij nu wel tikt, maar niet knippert en ook niet op rare momenten knippert lijkt het me geen zaak van levensbelang.. Mooi zo laten en even aangeven als je de auto voor iets anders (zoals de apk dus) weg brengt..

Verwijderd

pak even een andere relais uit de relaisbox (van de lichten ofzo) en plug die erin om te testen. Let er wel op dat je een zelfde neemt (met diode of weerstand).

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

MoZe schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 08:13:
[...]

Heb nog niet gebeld, maar kan het antwoord wel raden: "Voor 175 euro + arbeidsloon zetten we er graag een nieuwe voor u in meneer".
Misschien moet je eens op zoek naar een garage die te vertrouwen is? Een knipperrelais kost ongeveer 10 euro, arbeidsloon is 5 minuten, en kun je ook zelf. En een beetje normale garage zal je zo'n ding 'op proef' in handen duwen: "prik hem er zelf even in, als 't werkt mag je 'm betalen, als 't niet werkt moeten we dingen gaan doormeten en wordt 't misschien een duur klusje".
Pagina: 1