We hebben buiten de deur een stuk of 60 PC's staan waarvan de achtergrond aangepast moet worden. (Ze hebben een lokaal profiel). Alle PC's zijn via RDp te bereiken en hebben een admin en user account... dus ik heb de eerste PC's handmatig aangepast. Inloggen via admin, user RDP recht geven, inloggen als user, wallpaper instellen, inloggen als admin om RDP recht weg te halen bij user...
Dus zijn nogal wat stappen, dus dacht... dat moet makkelijker kunnen! Dus ik ben opzoek gegaan hoe je dat in 1 keer kan aanpassen door behulp van regedit.
Op diverse sites terecht gekomen en diverse register tweaks geprobeerd, (o.a. Default\Control Panel\Desktop\wallpaper) maar geen van die werken.
Is het mogelijk om via het register een wallpaper voor iedere gebruiker als standaard in te stellen?
Welke sleutel & waarde zal ik dan moeten aanpassen?
Dus zijn nogal wat stappen, dus dacht... dat moet makkelijker kunnen! Dus ik ben opzoek gegaan hoe je dat in 1 keer kan aanpassen door behulp van regedit.
Op diverse sites terecht gekomen en diverse register tweaks geprobeerd, (o.a. Default\Control Panel\Desktop\wallpaper) maar geen van die werken.
Is het mogelijk om via het register een wallpaper voor iedere gebruiker als standaard in te stellen?
Welke sleutel & waarde zal ik dan moeten aanpassen?