Ik ben op zoek naar een backup programma dat moet voldoen aan:
- automatische backup van mappen en bestanden, van te voren aan te geven
- dit naar exact dezelfde mapnaam en structuur op een externe hdd
- backup uiteraard ook manueel te starten op elk gewenst moment (misschien nog wel belangrijker dan het eerste punt)
- Het moet freeware zijn
- Het is voor Windows XP en later Windows 7
Wat ik zelf al heb gevonden:
- LaCie backup - kan je maar één map aangeven en dat exporteren, ik heb van meerdere schijven diverse mappen en die backt ie up (hmmm, Nederlands???) naar één andere plek, niet handig.
- WD-Backup - zelfde probleem... Net als al die andere schijvenfabrikanten programma's.
Iemand een zinnig idee?
Via de meuktracker werd ik ook niet echt veel wijzer, voornamelijk professionele of VM omgeving backup programma's.
- automatische backup van mappen en bestanden, van te voren aan te geven
- dit naar exact dezelfde mapnaam en structuur op een externe hdd
- backup uiteraard ook manueel te starten op elk gewenst moment (misschien nog wel belangrijker dan het eerste punt)
- Het moet freeware zijn
- Het is voor Windows XP en later Windows 7
Wat ik zelf al heb gevonden:
- LaCie backup - kan je maar één map aangeven en dat exporteren, ik heb van meerdere schijven diverse mappen en die backt ie up (hmmm, Nederlands???) naar één andere plek, niet handig.
- WD-Backup - zelfde probleem... Net als al die andere schijvenfabrikanten programma's.
Iemand een zinnig idee?
Via de meuktracker werd ik ook niet echt veel wijzer, voornamelijk professionele of VM omgeving backup programma's.