Ik ben op zoek naar een backup programma dat moet voldoen aan:
- automatische backup van mappen en bestanden, van te voren aan te geven
- dit naar exact dezelfde mapnaam en structuur op een externe hdd
- backup uiteraard ook manueel te starten op elk gewenst moment (misschien nog wel belangrijker dan het eerste punt)
- Het moet freeware zijn
- Het is voor Windows XP en later Windows 7
Wat ik zelf al heb gevonden:
- LaCie backup - kan je maar één map aangeven en dat exporteren, ik heb van meerdere schijven diverse mappen en die backt ie up (hmmm, Nederlands???) naar één andere plek, niet handig.
- WD-Backup - zelfde probleem... Net als al die andere schijvenfabrikanten programma's.
Iemand een zinnig idee?
Via de meuktracker werd ik ook niet echt veel wijzer, voornamelijk professionele of VM omgeving backup programma's.
- automatische backup van mappen en bestanden, van te voren aan te geven
- dit naar exact dezelfde mapnaam en structuur op een externe hdd
- backup uiteraard ook manueel te starten op elk gewenst moment (misschien nog wel belangrijker dan het eerste punt)
- Het moet freeware zijn
- Het is voor Windows XP en later Windows 7
Wat ik zelf al heb gevonden:
- LaCie backup - kan je maar één map aangeven en dat exporteren, ik heb van meerdere schijven diverse mappen en die backt ie up (hmmm, Nederlands???) naar één andere plek, niet handig.
- WD-Backup - zelfde probleem... Net als al die andere schijvenfabrikanten programma's.
Iemand een zinnig idee?
Via de meuktracker werd ik ook niet echt veel wijzer, voornamelijk professionele of VM omgeving backup programma's.
Gruwelijk gejatte Icoon!