Mede tweakers, ik weet niet of hier nog wat Flex 3 gebruikers rond lopen maar het leek me in ieder geval de moeite van het proberen waard. Ik heb een kleine Flex applicatie die een aantal webservice calls doet naar een server op een lokaal netwerk. Dit gaat prima vanuit Flex Builder (ontwikkel mode). Wanneer ik de applicatie deploy op een andere server in dit zelfde netwerk en de website via firefox bekijk, lijken de webservice calls niet meer te werken...
Het gekke vind ik dat ik test van dezelfde machine met dezelfde browser en zover ik weet worden alle swf bestanden gewoon lokaal gedraaid op die machine dus de situatie zou (zo goed als) hetzelfde moeten zijn. Ik heb al wat op internet lopen zoeken en wat compiler opties aangepast maar dit lijkt allemaal niet te werken.
Heeft iemand een idee? Alvast bedankt!
Het gekke vind ik dat ik test van dezelfde machine met dezelfde browser en zover ik weet worden alle swf bestanden gewoon lokaal gedraaid op die machine dus de situatie zou (zo goed als) hetzelfde moeten zijn. Ik heb al wat op internet lopen zoeken en wat compiler opties aangepast maar dit lijkt allemaal niet te werken.
Heeft iemand een idee? Alvast bedankt!