iceberg koeler ja of nee?

Pagina: 1
Acties:

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Ik wil pc gaan halen bij jorg.nl, maar die geeft alleen standaard athlon koeler plus keuze uit 2 iceberg koelers. wat vinden jullie van iceberg? ik wil nl. gaan oc-en, maar nog niet meteen, dus ik kan altijd nog later wel extra koeling drin gooien, maar tis natuurlijk handiger als zij dat daar doen. het is voor een duron 700

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• LoekD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 16:24
De Iceberg heeft een grotere heatsink dan de gem. koeler. Verder is hij niet zo speciaal.
Je kan beter beginnen met een standaard koeler, en later een goeie (alpha& delta) kopen. (of meteen die goeie)
Met een standaard koeler gaat ie wel tot de 8 a 900..

loading...

• RealCato
ja dat dacht ik ook al. Ik had nog doorgevraagd, maar hij had geen verdere specs en zelf had ik ook geen extra info gevonden, dus nu heb ik besteld zonder extra koeler. Ik kan later altijd nog zwaardere bestellen. **nu nog dat ding binnenkrijgen en leren over te klokken... to be continued**

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

Ik weet niet zeker of ik dat wel bij jorg.nl zou kopen als ik jou was.
Ik heb ze donderdag (31 augustus) gebeld om te vragen of ze de plextor 12/10/32 op voorraad hadden. Ja die hadden ze. En tot hoe laat waren ze open ? Tot 4 uur. En morgen ? Van 9 tot 4 ? Ja, klopt. Ik dus naar Amersfoort vrijdagochtend, die winkel bellen om te vragen hoe ik daar moest komen vanaf het station, wordt niet opgenomen.
Nog 10 keer geprobeerd, nix... Ik naar de VVV gewandeld om 't telefoonnummer te controleren, dat bleek gewoon te kloppen, dus nog een paar keer geprobeerd maar werd niet opgenomen.
Dit is een erg verkeerde manier om met klanten om te gaan lijkt me. Misschien heeft jorg.nl hier een goede verklaring voor, maar ik had geen behoefte ze hierover op te bellen en bovendien heb ik mijn writer uiteindelijk ergens anders voor minder $$ heb kunnen kopen.

• RealCato
ik doe rembours. ze hebben geen echte winkel, dus je weet dan dat bereikbaarheid slecht is. telefoon niet opnemen is natuurlijk niet slim van hun. e-mail reply heb ik wel altijd heel erg snel