verwijderde IPhoto fotos terugkrijgen op de juist plaats

Pagina: 1
Acties:

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-12-2025
Zoals de topic al ongeveer zegt vroeg ik mij af of het mogelijk was verwijderde foto's die in iPhoto stonden terug te krijgen op hun plaats.

Laatst is er een vriend geweest die dacht dat hij mijn tijdelijke internet bestanden aan het verwijderen was vanwege alle troep maar in feite via Finder -> Alle afbeeldingen dus ALLE afbeeldingen aan het wissen was..

Als het goed is heb ik alles kunnen redden, maar ja ja, Mac heeft GEEN terugzetten optie kwam ik achter..

Nu ziet iPhoto er behoorlijk leeg uit want bij alle albums zie je doorzichtige vierkantjes waar fotos hoorden en zijn er nog maar 4 of 5 die niet verwijdert waren bij de leeggooi actie.

Is er een manier om deze open plekken weer op te vullen? Want via importeren lukt dit niet echt en het zijn heeeeeel veel foto's..

In retrospect, it was inevitable

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gelukkig heb je een backup en staat alles zo weer op zijn plaats...!

Als je dat niet hebt is er helaas geen andere mogelijkheid dan het handmatig terugzetten: dat is echt een crime. In Snow Leopard komt de optie om bestanden terug te zetten naar waar ze vandaan kwamen, maar daar heb je nu niks aan.

• Sander_v
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 10:58

Sander_v

Als je bukt ga je harder!

Time machine?

10x 320W JA Solar @ SolarEdge SE3000H (3200 Wp)

• michelzwarts
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-01 11:07
Als het goed is, hoef je alleen uit je time machine backup de folder Pictures/iPhoto Library terug te zetten, in je user folder.

Windows Veteran turned Apple Addict

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-12-2025
Helaas ik heb geen externe hd om alles van mijn macbookje op te back-uppen. Misschien toch maar eens gaan aanschaffen voor Time Machine..

Alles handmatig terugzetten dan maar ben ik bang, Snow Leopard? Wanneer komt dat is even het fijne ervan opzoeken.

In retrospect, it was inevitable

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-02 06:46
Alles dat er tot nu toe bekend is m.b.t. de release van Snow Leopard is dat hij in Q1 2009 zou verschijnen.
Sommige websites (macrumors) noemden data in januari, maar Apple heeft nooit een officiële aankondiging gedaan. Sterker nog, de website van Snow is zelfs zeer verouderd, dus Q2 zou me ook niets verbazen.

"In Snow Leopard – dat volgend jaar op de markt moet komen[...]", die tekst zou zelfs 2010 suggereren, aangezien er geen publish date van het artikel bij staat. ;)
Pagina: 1