Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Website wordt niet weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 394 views

• koenvanp
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09-2024
Hallo, ik heb een probleempje. Vanochtend was ik aan mijn website aan het werken, toen ik smiddags weer verder wilde gaan, deed de website het niet meer. Er kwam toen een 'kan pagina niet weergeven' pagina. Ik heb aan meerdere mensen gevraagd of dat ze de website wel zagen. Iedereen ziet hem dus wel, maar ik niet. Met een proxy kan ik de website wel zien, ik kan dan echter niet bij mijn DirectAdmin komen. Heel erg raar dus allemaal. Heeft er iemand een idee hoe die kan komen?

Mvg Koen

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Wat meer achtergrondinformatie is wel wenselijk...
Wat heb je zelf al geprobeerd en opgezocht?
Kun je wel pingen naar je website?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:28
Koen, mag ik vragen waar je het over hebt?

Welke site, waar gehost, wat heb je al gedaan om het op te lossen?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Waar was je mee bezig? En welke browser meldt dat de pagina niet kan worden weergegeven? IE soms? Staat "gebruiksvriendelijke HTTP-foutmeldingen weergeven" soms aan?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• koenvanp
Joen schreef op maandag 23 februari 2009 @ 23:26:
Kun je wel pingen naar je website?
Wat is pingen?
Ik heb zelf niet heel enorm veel verstand van websites en internet etc. Ik heb zelf geprobeerd om met een proxy de website (www.free-clips.nl) te bereiken. Dit lukte in FireFox. De website is gehost bij deziweb.nl. Zowel in FireFox en IE7 doet de website het niet zonder proxy. Ik was bezig het script een beetje te bewerken met kladblok. Ik gebruikte FileZilla als FTP-programma.

Waar kan ik zien of dat "gebruiksvriendelijke HTTP-foutmeldingen weergeven" aan staat?

Als jullie meer informatie willen moet je het maar vragen! Zoals ik al eerder zei: Ik heb hier heel erg weinig verstand van.

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:31
Zou het niet zo kunnen zijn dat door iets wat je gedaan hebt de firewall van deziweb je geblokkeerd heeft ?

• koenvanp
Wat zou dat dan kunnen zijn?
Ik heb nu ook geprobeerd de website bij 'vertrouwde sites' gezet, ook heb ik geprobeerd de beveiliging op z'n laagste niveau te zetten. Werkt allebei niet.

• Eryq
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-11 12:55
jimmy87 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 00:52:
Zou het niet zo kunnen zijn dat door iets wat je gedaan hebt de firewall van deziweb je geblokkeerd heeft ?
Hetzelfde antwoord als Jimmy87 + toevoeging:

Even contact opnemen met Marcel van Deziweb, deze kan bekijken of je ip-adres is geblacklist..

Waarschijnlijk heb je teveel connecties gemaakt met de ftp-server, de ftp-server gaat er dan snel vanuit dat je kwaadwillend bent.

• Spacespider
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 21:19
Als ik je post goed begrijp kan je dus de website www.free-clips.nl niet bezoeken?

Zoals sommige mensen al zeiden, probeer eens te pingen:
"Start" --> "Uitvoeren" --> "cmd" dan krijg je een dos venstertje en daar typ je in "ping www.free-clips.nl"

Wat krijg je dan tezien?

• koenvanp
Pingen naar www.free-clips.nl met 32 bit gegeven

Time-out bij opdracht
Time-out bij opdracht
Time-out bij opdracht

Ping statestieken voor 91.198.106.17
Pakketten verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4
<100%> verlies

Dat is wat ik krijg te zien wanneer ik ping. tevens heb ik contact opgenomen met marcel

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Voordat je hier post, doe wat onderzoek.
In de eerste plaats is je webhoster je aanspreekpunt, zij leveren je namelijk een dienst.

Werkt er iets niet, ga dan eerst bij de betreffende hoster vragen, en dan pas hier, nadat je in de tussentijd
nog zelf onderzoek gedaan / gezocht hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.