Toon posts:

laptop kaart 9600 M GT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb net een nieuwe laptop een Amilo XI 3650, maar heb een probleempje!

Mijn videokaart schijnt 512 mb geheugen te hebben maar al mijn games geven 128 mb aan!

Dit staat bij mijn specs in de games: Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family (PS3.0/VS3.0)

Klopt dit? Zou er niet 512 MB moeten staan?

Alvast bedankt.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:15

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Je laptop heeft HybridPower.

Dat wel zeggen dat de 9600m GT pas inschakeld wanneer er games gespeeld worden of andere software die gebruik maakt van OpenGL/DirectX.

Die 128MB zal dan wel van de Intel IGP zijn.

Staat ook op hun site:
Hybrid Graphics Power
NVIDIA® HybridPower™ enables you to dynamically switch in real time between the NVIDIA® GeForce® 9600M GT dedicated graphics and the Mobile Intel® Graphics Media Accelerator 4500 MHD onboard graphics.
Unleash graphics performance when you need it, or instantly switch gears to a lower power mode from the onboard graphics for longer battery life (up to 25%) and quieter operation

[ Voor 54% gewijzigd door PD2JK op 23-02-2009 22:54 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, maar als ik het spel opstart gaat mijn videokaart aan ofzo? Ben niet heel erg thuis in de videokaarten :S

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:15

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Klopt als een (PCIe) bus.

Welkom op GoT btw. ;)

Hoe is de performance in games trouwens? Als het voor geen meter draait, dan is er wel iets mis.

[ Voor 52% gewijzigd door PD2JK op 23-02-2009 22:58 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
De performance is beroerd! COD draait voor geen meter! Alles staat op low of uit en het schokt als de ziekte :(

Wat zou er fout kunnen zijn? Een laptop met deze specs moet toch wel een game kunnen draaien?

Verwijderd

Waarschijnlijk moet je hem op Hoge Prestaties zetten en niet op Energiebesparing, als je gaat gamen. Kan je instellen door naast hetklokje rechtsonderin op het accu icoon te klikken

• erhan12
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-04 01:47

erhan12

PMD

zet powermizer uit met powermizer switch

Verwijderd

Topicstarter
OPGELOST :) Mijn laptop stond op economy setting

Verwijderd

hallo , ik heb zelfde laptop , en myn probleem is het volgende :

myn energie staat op hoge prestaties , maar nvidia zelf staat op power safe , weet iemand hoe ik dit kan afzetten, ?

ik probeerde volgens guide , maar die klopt niet

ik vind geen drivers , wel drivers vr de kaart (9600m GT ) , maar not supported vr de laptop zelf ( amilo xi 3650)

hy gaat soms vanzelf op hoge prestaties , maar daarna terug op power safe , kan iemand me helpen a.u.b ? }:O

Verwijderd

Welkom op GoT suprah, het word niet op prijs gesteld dat je een topic 'kaapt'
Greetz, Mielemann88-DOS

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:05:
Welkom op GoT suprah, het word niet op prijs gesteld dat je een topic 'kaapt'
Greetz, Mielemann88-DOS
Welkom op GoT Mielemann88-DOS, het is op GoT niet nodig om af te sluiten met een begroeting. ;)

Een oud topic kapen kan best als je eigen vraag er goed op aan sluit, volgens mij.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Pagina: 1