http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
mijn ervaring met crossfire is super, niet alle games maken er gebruik van, maar als het goed wordt gebruikt, is het bijna 2 x zo snel. en met de kaarten die je hebt uitgezocht, heb je een leuke presterende set voor niet al te veel
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Als ik zo naar je spellen kijk, denk ik wel dat het goedkomt, Fallout, Bioshock en GTA 4 hebben volgens mij crossfire support, van de Source engine weet ik het niet, maa bij L4D met mijn enkele HD4670 kaart kon ik al alles maxed out @ 1680x1050 op goeie framerate draaien dus dat zal geen probleem zijn.
GTAIV doet helemaal niks met Crossfire hoorgijsiej schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:43:
Als ik zo naar je spellen kijk, denk ik wel dat het goedkomt, Fallout, Bioshock en GTA 4 hebben volgens mij crossfire support, van de Source engine weet ik het niet, maa bij L4D met mijn enkele HD4670 kaart kon ik al alles maxed out @ 1680x1050 op goeie framerate draaien dus dat zal geen probleem zijn.
Aan of Uitzetten van mijn 2de HD4850 heeft geen enkel effect op de FPS ingame @ GTAIV
Draai zelf 2x 4850 in CF. Was een beetje een gedoe om het aan de praat te krijgen, maar nooit spijt van gehad! Draait al goed en het word alleen maar beter!
BTW: Ik ben toch wel benieuwd wat voor PC je nu hebt als die al 8 jaar oud is
-- All science is either physics or stamp collecting
Crossfire wordt wel degelijk ondersteund. Op mijn 4870x2 werkt het dan ook goed.thijszor schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:08:
[...]
GTAIV doet helemaal niks met Crossfire hoor
Aan of Uitzetten van mijn 2de HD4850 heeft geen enkel effect op de FPS ingame @ GTAIV
Dat is eigenlijk niet echt crossfire. Maar gewoon 2 chips op één kaart...M55 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:49:
[...]
Crossfire wordt wel degelijk ondersteund. Op mijn 4870x2 werkt het dan ook goed.
Crossfire werkt gewoon bij gta iv hoorthijszor schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:08:
[...]
GTAIV doet helemaal niks met Crossfire hoor
[ Voor 37% gewijzigd door tjtristan op 24-02-2009 23:39 . Reden: verkeerde quote :P ]
Ok, kan je eens beschrijven wat dat "gedoe" inhield? Was dit eenmalig of moet je dit per spel opnieuw doen? Iemand ervaring met World of Warcraft en crossfire? Of is WOW al zo oud dat crossfire geen nut heeft?Jasper91 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:26:
Draai zelf 2x 4850 in CF. Was een beetje een gedoe om het aan de praat te krijgen, maar nooit spijt van gehad! Draait al goed en het word alleen maar beter!
Mijn huidge pc is mischien niet helemaal 8 jaar oud, maar wel bejaard. Als ik even terug denk is bij van begin 2003, dus toch nog een goede 6 jaar.
Het gaat om een AMD Athlon XP, 1GB ddr en een ATI radeon 9700 pro. Destijds een top-off-the-bill systeem. Nu kan ik alleen nog maar Team Fortress 2 spelen @low graphics.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Pagina: 1