Toon posts:

Mootools Sliding box probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Op mijn site *snip* heb ik het bizarre probleem dat iedereen behalve ik de Mootools Sliding box die ik heb toegevoegd onder alle divs zie, dus zeg maar het lijkt op een z-index probleem terwijl deze op 1000 staat.

Als je op de site kijkt dan zie je onderaan een voorbeeldje als je op bijv. Sitemap klikt of Search History.

Ik heb van alles geprobeerd, maar het lijkt erg hopeloos omdat bij iedereen het wel werkt behalve bij mij.

Sorry voor de weinige informatie, als ik meer info kan geven waar jullie mij mee kunnen helpen stuur ik het door. Maar ik hoop dat jullie bij voorbaat al weten hoe dit komt omdat de oplossing vrij simpel zou moeten zijn.

[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 23-02-2009 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zoals :?
In onze Quickstart kun je lezen dat we daar toch wel erg nieuwschierig naar zijn ;)
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 21:58:
maar het lijkt erg hopeloos omdat bij iedereen het wel werkt behalve bij mij.
Al eens gezocht naar de verschillen tussen "iedereen" en jou :?
Hier in Fx lijkt 't te werken, IE gaat op z'n bek vanwege de "slideshow" onderin. Lijkt me al een leuk uitgangspunt... niet?

Omdat er te weinig eigen initiatief in dit topic voorkomt en het verder niet veel meer dan verkapte spam is gaat dit topic dus op slot. Open gerust een nieuw topic, maar hou dan wel voorgenoemde Quickstart in je achterhoofd als je dat doet ;)

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 23-02-2009 22:28 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.