Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraagje over Bluetooth bellen in Win XP..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezig met het maken van een Car PC en ben al een eind op weg. Alleen blijf even hangen over het draadloos (handsfree) bellen.

Ik wil namelijk via bluetooth connectie maken met mijn car pc en dan via mijn pc (speakers en mic) bellen, maar dan wel in Windows XP.
In Vista is dit standaard mogelijk wanneer je de connectie hebt gemaakt, dan dubbelklik je op je bluetooth telefoon verbinding en klik je op verbinden met luidspreker en microfoon en dan zie je telefoon het als een headset apparaat waar die mee verbonden is.

Weet iemand of dit ook makkelijk/moeilijk in te stellen is in Windows XP Pro? Of via een apart programma?

Graag hoor ik jullie reactie of dit wel of niet mogelijk is in Windows XP Pro.

Thnx

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je moet wel een bluetooth driver/programma installeren om geluid via bluetooth te kunnen verzenden. Zelf gebruik ik een oude versie van Blue Soleil die bij m'n stickje zat omdat deze lekker simpel is en het gewoon werkt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Nice, ik ga het morgen even proberen. Ik weet wel dat een bluetooth app zonder driver automatisch wordt gezien, gevonden, herkent. Maar Blue Soleil is inderdaad wel ideaal.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

aud > wc

Wise enough to play the fool