Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geschikte DVB-C PCI kaart met CLI voor GeeXboX

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views

Verwijderd

Topicstarter
Alvast excuses, mocht ik in het verkeerde topic geplaatst hebben.

Ik heb momenteel een AMD 4000+ in huis waarbij ik deze graag wil ombouwen tot een HTPC. Een geschikte geluidkaart en de juiste netwerkkaart heb ik al, welke in GeeXboX voor 100% worden ondersteund.

Maar welke DVB-C kaart met CI (voor smartcard) past daar het beste bij? Via google ben ik er al een hoop tegengekomen, maar wou graag een setje bemachtigen waarbij de afstandsbediening erbij zit. En niet minder belangrijk....... de afstandsbediening moet ook goed onder GeeXboX kunnen werken! En zomaar even een kaartje kopen met "in de hoop" dat het werkt, durf ik liever niet aan.

Tot nu toe heb ik echter wel setjes kunnen vinden waarbij er uitsluitend win X drivers bij zitten. 8)7

Wie weet mij te vertellen welke DVB-C kaart met afstandbediening goed onder geeXboX werkt?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"Welke ... moet ik kopen" topics zijn niet echt de bedoeling op GoT. Ook niet als je eisen wat afwijkend zijn.

In dit geval geef je aan gegoogled te hebben, maar meld je niet op welke zoektermen, en geef je aan meerdere setjes gevonden te hebben, maar geeft geen melding (links) van wat je dan gevonden hebt.

Zo kunnen we niet met je meedenken, rest ons alleen om kant-en-klare oplossingen te bieden, en daar is GoT nou net niet voor. Dus gaat dit topic dicht.

Verder horen TV kaarten eerder in LCD, Plasma, Projectie & Recording maar is er uiteraard het meeste Linux (GeeXboX...) kennis aanwezig in Non-windows Operated Systems. Maar ook daar geldt het GoT beleid mbt eigen inzet - en een duidelijke topicstart.

[ Voor 22% gewijzigd door dion_b op 23-02-2009 22:53 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.