I.v.m. vakantie heb ik mijn MacBook mid '08 voor vandaag ongeveer anderhalve week niet gebruikt. Vanochtend heb ik hem zonder te kijken nog even snel een uurtje aan der lader gehangen, zodat ik in ieder geval eventjes vooruit zou kunnen tijdens college. Daar aangekomen bleek de batterij volledig leeg te zijn. De LED op de MagSafe is groen, OS X geeft aan dat de accu leeg is (0%) en dat hij niet oplaadt. De LEDjes onderaan de accu gaan niet aan. SMC gereset, Apple knowledge base flink doorgezocht, maar nog niks werkends gevonden. De MacBook werkt nog wel, maar alleen op netstroom. Vlak na het booten knippert de power LED een aantal keren snel achter elkaar, waarna hij uitgaat en even later aan gaat en aan blijft, terwijl OS X zonder problemen boot.
Ik heb de MacBook afgelopen zomer via de online Apple Store gekocht. Heb dus geen winkel die voor mij de garantie kan verzorgen, alhoewel een kennis me er op wees dat de Media Markt in Enschede dat waarschijnlijk wel voor mij zou doen (Kan iemand dat bevestigen? Het is nu te laat om te bellen). Wat zou anders de snelste methode zijn om dit gefikst te kunnen hebben? Ik vertrek maandagavond voor een week naar DC in verband met een software-evenement en heb daarvoor mijn laptop nodig (Murphy's law....)
Ik heb nog geen vergelijkbare situaties kunnen vinden. Vooral over de snel knipperende power LED heb ik nog helemaal niks gelezen. Komt het iemand hier bekend voor?
Mocht ik iets vergeten zijn, geef maar een gil
Ik heb de MacBook afgelopen zomer via de online Apple Store gekocht. Heb dus geen winkel die voor mij de garantie kan verzorgen, alhoewel een kennis me er op wees dat de Media Markt in Enschede dat waarschijnlijk wel voor mij zou doen (Kan iemand dat bevestigen? Het is nu te laat om te bellen). Wat zou anders de snelste methode zijn om dit gefikst te kunnen hebben? Ik vertrek maandagavond voor een week naar DC in verband met een software-evenement en heb daarvoor mijn laptop nodig (Murphy's law....)
Ik heb nog geen vergelijkbare situaties kunnen vinden. Vooral over de snel knipperende power LED heb ik nog helemaal niks gelezen. Komt het iemand hier bekend voor?
Mocht ik iets vergeten zijn, geef maar een gil