Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-11 11:18
Hallo mede GoT'ers,

Sinds een aantal maanden heb ik een HTC Touch HD, met een Vodafone abonnement (dat abonnement had ik daarvoor al, maar dat terzijde) met Internet Blox.

Sinds afgelopen vrijdag heb ik reclame in mijn InternetExplorer Mobile.
Bovenin staan reclames van oa Vodafone, Heineken, en nog wat dingen.
Ik ben er inmiddels duidelijk achter dat dit via Vodafone loopt, ondanks wat de VF Dealerdesk eerder meldde (werk zelf ook in een telefoonwinkel).
In de Vodafone-shop konden ze me wel verder helpen, nadat ze zelf ook met de Dealerdesk hadden gebeld.

Dit schijnt een nieuwe 'dienst' te zijn van Vodafone.
Ik kan er niet vanaf komen, maar vind het erg irritant, en het veroorzaakt dataverkeer.
Ze hebben het niet op iedere telefoon gedaan, maar wel op toestellen als de Touch Hd.

Kan iemand mij vertellen of ik hier iets aan kan doen?
Ik vind het schaamteloos dat het zomaar kan, kan ik ervoor zorgen dat ze het stoppen, of kan ik mijn abonnement opzeggen, ofzo?

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kan het zijn dat je per ongleuk een Vodafone-abo hebt afgesloten in combinatie met iWood?

Verwijderd

Als ik het me goed herinner is dat weg zodra je de proxyserver uitschakelt. Weet het niet zeker.

• SibboNL
Nee, ik heb géén iWood.

En ook geen Proxy.

• SibboNL
Niemand? :(

• SibboNL
live.vodafone.com, voor gewone privégebruikers.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je zegt dat ze je in de Vodafone-shop verder konden helpen. Waarom is het niet opgelost dan? :)

• SibboNL
RoD schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:01:
Je zegt dat ze je in de Vodafone-shop verder konden helpen. Waarom is het niet opgelost dan? :)
Ze konden me verder helpen, door te zeggen dat het een nieuwe 'dienst' was...

Verwijderd

@ guanowceend

De reclame die je ziet is geen nieuwe dienst van Vodafone.
Het lijkt erop dat je bent meegenomen in een pilot die de behoefte peilt onder onze klanten.
Door contact op te nemen met de Klantenservice kun je de reclame laten verwijderen.
Een andere optie is om je mobiel nummer te sturen via PM waarna wij ervoor zorgen dat het verdwijnt.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 18:42:
@ guanowceend

Het lijkt erop dat je bent meegenomen in een pilot die de behoefte peilt onder onze klanten.
Door contact op te nemen met de Klantenservice kun je de reclame laten verwijderen.
Een andere optie is om je mobiel nummer te sturen via PM waarna wij ervoor zorgen dat het verdwijnt.
Dat ik dan maar bij deze duidelijk mag maken dat ik, Vodafone klant, daar geen behoefte aan heb tegen de prijs die ik nu betaal. Haal daar 8 euro van af en we kunnen praten.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• SibboNL
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 18:42:
@ guanowceend

Okee, dan ga ik dat doen.
Fijn om te horen dat het dan wel kan, via DSS vermelden ze dat niet. ;)
Pagina: 1