Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

G1 T-Mobile

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de G1 van T-Mobile (Google Android OS) en maak gebruik van Gmail en Gcalender, die automatisch syncen als je op de computer al een Gmail-account hebt. M'n foto's e.d. sla ik altijd op de SD-kaart op.

Ik heb het toestel beveiligd met (1) een sim-pincode lock, (2) een tekenwachtwoord.

Nou vraag ik me af: stel m'n toestel gaat stuk, kunnen die reperatiebedrijven dan toch via een omweg bij je gegevens (email, calender, automatisch opgeslagen browserinloggegevens etc). Want als ie spontaan stuk gaat kun je hem niet meer even legen.

Verwijderd

...

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2018 17:07 ]

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:48
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:04:
Dat lijkt me wel aangezien de informatie op het opslag media niet versleuteld wordt.
Ik denk dat het afhankelijk is van of je e-mail en calendar worden opgeslagen op je telefoon. Google mail en calendar blijven webservices afaik. Het lijkt me dan wel weer raar en vervelend als je niet bij je e-mail kan als je even geen verbinding hebt.
De browserhistorie zal vast wel worden opgeslagen op het toestel ja.

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp