Ik heb voor mijn stage een pc moeten aanschaffen, maar nadat ik windows heb geinstalleerd laat hij bij de harde schijf van 650 gig maar 130 gig zien, een bekend probleem voor service pack 1 zoals ik al heb gelezen nadat ik gezocht heb, maar blijkbaar zou het na SP1 opgelost moeten zijn.
Nou zit ik al aan SP3, en toch blijft de C: schijf maar 130 gig laten zien.
Bij disk management kan ik wel de unpartitioned space zien, maar kan ik er dan voor zorgen dat de C: schijf gewoon al het geheugen krijgt?
Mijn baas wilt liever geen 2 partities, dus ik hoop dat er een oplossing is.
P.S. ik kreeg ook een error tijdens vista installeren:
Cannot install this hardeware.
There was a problem installing this hardware.
:System
an error occurred during the installation of the device.
The data is invalid.
Dit kreeg ik dan 2x en vervolgens moest ik op finish drukken en ging hij gewoon door.
Verder werkt alles wel gewoon maar heeft dit nog betekenis? Want als ik deze pc afsluit duurt het afsluiten super traag, terwijl de pc zelf wel snel is(komt dit mischien door de qaudcore of deze error?).
Ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen!
Bij voorbaat dank, en groet.
Sebastiaan.
Nou zit ik al aan SP3, en toch blijft de C: schijf maar 130 gig laten zien.
Bij disk management kan ik wel de unpartitioned space zien, maar kan ik er dan voor zorgen dat de C: schijf gewoon al het geheugen krijgt?
Mijn baas wilt liever geen 2 partities, dus ik hoop dat er een oplossing is.
P.S. ik kreeg ook een error tijdens vista installeren:
Cannot install this hardeware.
There was a problem installing this hardware.
:System
an error occurred during the installation of the device.
The data is invalid.
Dit kreeg ik dan 2x en vervolgens moest ik op finish drukken en ging hij gewoon door.
Verder werkt alles wel gewoon maar heeft dit nog betekenis? Want als ik deze pc afsluit duurt het afsluiten super traag, terwijl de pc zelf wel snel is(komt dit mischien door de qaudcore of deze error?).
Ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen!
Bij voorbaat dank, en groet.
Sebastiaan.