Ik heb een probleem met mijn laptop (Medion MD 96414), of waarschijnlijk de ventilator van de processor.
Sinds een tijdje wordt de laptop behoorlijk/te heet en soms valt hij ook uit. Ik neem aan dat de fan van de processor stuk is, maar veel verstand heb ik er niet van.. Uit mijn laptop komt de laatste tijd ook meer geluid dan voorheen..
Kan ik het probleem zelf oplossen (openschroeven fan vervangen, net als bij een gewone PC) of kan dit niet bij een laptop en moet dit door een professional gedaan worden?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Hieronder enkele specs van de laptop:
AMD Turion 64 X2 TL-50 (1,6 gig, Front Side Bus(FSB): 200 MHz, L2 Cache: 512 KB)
NVIDIA® GeForce® Go 6100
2 GB intern geheugen
160 GB harde schijf
Li-Ion accu (4800 mAh, 11,1 V)
(Excuses als dit topic verkeerd geplaatst is)
Sinds een tijdje wordt de laptop behoorlijk/te heet en soms valt hij ook uit. Ik neem aan dat de fan van de processor stuk is, maar veel verstand heb ik er niet van.. Uit mijn laptop komt de laatste tijd ook meer geluid dan voorheen..
Kan ik het probleem zelf oplossen (openschroeven fan vervangen, net als bij een gewone PC) of kan dit niet bij een laptop en moet dit door een professional gedaan worden?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Hieronder enkele specs van de laptop:
AMD Turion 64 X2 TL-50 (1,6 gig, Front Side Bus(FSB): 200 MHz, L2 Cache: 512 KB)
NVIDIA® GeForce® Go 6100
2 GB intern geheugen
160 GB harde schijf
Li-Ion accu (4800 mAh, 11,1 V)
(Excuses als dit topic verkeerd geplaatst is)