Ik ben vorige week de semi-gratis tool Balsamiq tegen gekomen en die hebben we meteen enthousiast in gebruik genomen. Wat mij betreft de ideale mix tussen niet te veel laten zien maar wel genoeg in detail gaan. Comic sans en de "uit de hand" lijntjes zijn in dit geval juist perfect, niet van die absolute rechte lijnen waar mensen gelijk millimeterneigingen van krijgen. Ik merk gelijk dat het meer over de inhoud van de layout gaat, over gebruikerstechnische zaken en de workflow.
Maar volgens mij zijn er meer (maar niet gratis) tools te vinden die in deze "uit de hand" stijl werken. Waar werken jullie mee? Nog specifieke aanraders icm Microsoft .Net?
-----
Mods: dit is IMHO geen design maar SEA topic omdat je dit soort dingen doet bij architecture achtige zaken. De kleurtjes en tierelantijntjes zijn voor de designers straks
Maar volgens mij zijn er meer (maar niet gratis) tools te vinden die in deze "uit de hand" stijl werken. Waar werken jullie mee? Nog specifieke aanraders icm Microsoft .Net?
-----
Mods: dit is IMHO geen design maar SEA topic omdat je dit soort dingen doet bij architecture achtige zaken. De kleurtjes en tierelantijntjes zijn voor de designers straks
iOS developer